خبرگزاری کار ایران

به همت خیرین سلامت:

مرکز بهداشتی درمانی شهر نیاسر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۳۳۶

مرکز بهداشتی درمانی شهر نیاسر با حضور جمعی از مسوولین از جمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، افتتاح شد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در این مراسم با اشاره به اینکه خیرین سلامت نقشی تاثیر گذار و مهم در تامین و ارتقای سطح سلامت جامعه دارند، اظهار داشت: مرکز بهداشتی درمانی شهر نیاسر به صورت کامل توسط خیرین سلامت محمود تقی زاده و ناد علی رئیس زاده به بهره برداری رسید.

محمدحسین اعرابی، با اشاره به اهداء زمین این مرکز توسط ناد علی رئیس زاده به  ارزش 5 میلیارد ریال گفت: بیش از 10 میلیارد ریال برای ساخت این مرکز از سوی خیر سلامت محمود تقی زاده هزینه شده است.

وی، مساحت کل زمین را 2500 و با زیربنا 635 متر مربع عنوان کرد و افزود: عملیات عمرانی این مرکز از مردادماه سال 93 آغاز شد و درحال حاضر به پایان رسید.

اعرابی، با بیان اینکه این پروژه عمرانی در زمانی کوتاه و با کمترین مشکل افتتاح گردید، ادامه داد: زبان ما از تقدیر از این خیرین بزرگوار قاصر است و در حقیقت این عزیزان با خداوند معامله می کنند.

رئیس دانشگاه، با بیان اینکه خیرین در منطقه کاشان در حوزه سلامت بسیار فعال هستند و نام بسیاری از مراکز بهداشتی درمانی گویای این واقعیت است، تصریح کرد: مراقبت و پیشگیری فعالیت اصلی هر مرکز بهداشتی درمانی است.

وی، به اجرای طرح تحول سلامت در این شهر همزمان با آغاز اجرای آن در دانشگاه اشاره کرد و پرونده الکترونیک سلامت و برنامه سلامت دهان و دندان برای گروه های هدف را از جمله اقدامات طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت عنوان کرد که در این شهر نیز اجرا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ضمن تقدیر دوباره از خیرین سلامت، از تلاش مسوولین دانشگاه نیز در این راستا تجلیل کرد.

گفتنی است واکسیناسیون، پیشگیری و مراقبت از بیماری های واگیر و غیر واگیر، مراقبت مادران باردار، مراقبت پیش از بارداری، مراقبت های اطفال و سالمندان، نظارت های بهداشت محیط و حرفه ای و معاینه بیماران از جمله خدمات بهداشتی درمانی این مرکز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز