خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت می گیرد؛

بهره برداری و افتتاح دو شرکت بزرگ صنعتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۲۴۰

دو شرکت بزرگ صنعتی با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت و مسئولین کشوری و استانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمد پور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندارن  با اعلام این مطلب گفت: شرکت پلی استایرن سهند با تولید سالانه 60 هزار تن پلی استایرن انبساطی و با سرمایه گذاری 153 میلیارد تومان در شهرستان بابل با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

وی با اعلام این مطلب که تولیدی این واحد به عنوان ماده اولیه صنایع پائین دستی پتروشیمی  به کار خواهد رفت، گفت: با افتتاح این کارخانه برای 150 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد ضمن اینکه ارزبری این واحد تولیدی 24 میلیون یورو می باشد .

محمد پور در ادامه به افتتاح ویدئو کنفرانسی شرکت فولاد بهمن در بشل توسط دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب کشورمان اشاره و گفت: این شرکت که در زمینه تولید ورق های رنگی و فرم دهی آن فعالیت دارد با سرمایه گذاری بیش از 30 میلیارد تومانی و همزمان با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت در محل این شرکت به بهره برداری خواهد رسید .

او گفت: با افتتاح این شرکت 130 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد .

یاد آور می شود، محصولات شرکت فولاد بهمن علاوه بر بازار داخلی به کشور های مختلف صادر می شود همچنین با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت شرکت بابل موکت نیز مورد بازدید واقع خواهد شد .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز