خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته فرهنگی شهرستان اراک انجام شد؛

برگزاری همایش مدیریت مصرف برق و خانواده در اراک

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۲۲۳

همزمان با هفته فرهنگی شهرستان اراک، همایش مدیریت مصرف برق و خانواده در این شهرستان برگزارشد.

به گزارش ایلنا از اراک، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این همایش با شعار " برق قلب تپنده زندگی" گفت: خانواده یکی از نخستین نهادهای اجتماعی است  لذا رفتار والدین تاثیر فزاینده ای  بر شکل گیری رفتار فرزندان داردونقش زنان در مدیریت انرژی نقشی کلیدی است چرا که این زنان هستند که می‌توانند نقطه شروع اصلاح الگو باشند و با طرح الگوی مناسب برای مصارف خانگی، الگویی فراگیر را در جامعه مطرح کنند.

محمد اله داد بابیان اینکه انرژی از منابع زیربنایی هرکشور است اظهار داشت: حفظ منابع  انرژی برای آیندگان ضروری است.

وی تصریح کرد: امروزه نقش و اهمیت انرژی و تأثیر آن در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست انرژی به یکی از عوامل مهم در فرآیند رشد و توسعه تبدیل شده است.

 اله داد خاطرنشان کرد: در آیات قرآن و احادیث بزرگان دین نسبت به استفاده صحیح از نعمت های خداوند تاکید بسیاری شده است و مدیریت مصرف انرژی وظیفه همگان در جامعه است.

وی گفت: اصلاح الگوی مصرف همچنین مدیریت موفق اقتصادی هزینه های خانواده نیازمند اصلاح سبک زندگی است و واصلاح الگوی مصرف و نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه  اثرگذاری بالایی در اصلاح سبک زندگی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز