خبرگزاری کار ایران

معوقات مزدی کارگران شهرداری شوشتر ادامه دارد

کارگران خدماتی و فضای سبز شهرداری شوش‌تر نزدیک به هفت ماه معوقات مزدی پرداخت نشده طلبکارند.

این کارگران در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: نزدیک به پانصد نفر هستیم که به دلیل مشکلات مالی و معیشتی در موقعیت نامناسبی قرارداریم.

آن‌ها می‌گویند: ادامه مشکلات مالی آن‌ها در حالی است که شورای شهر و شهردار نیز بار‌ها به کارگران قول پرداخت حقوق معوقه آنان را داده‌اند ولی عملاً نتوانسته‌اند قول خود را عملی کنند.

در این خصوص یکی از کارگران شهرداری شوش‌تر گفت: بعد از گذشت ۷ ماه از شروع سال، تنها وجهی را به عیدی سال ۹۴ به ما پرداخت کرده‌اند.

همچنین یکی دیگر از کارگران شهرداری شوش‌تر نیز گفت: به دلیل عدم پرداخت حقوق و دستمزد در ۷ ماه گذشته با مشکلات مالی و خانوادگی روبرو شده‌ایم و زندگی زناشویی ما در حال فروپاشی و با خطر طلاق روبرو شده است.

به گفته این کارگران آن‌ها بار‌ها از شهردار و شورای شهر درخواست کرده‌اند تا که حقوق معوقه را پرداخت نمایند ولی تنها قول می‌دهند و در عمل ما را فراموش کرده‌اند.

این کارگر شهرداری شوش‌تر افزود: پرسش من از شهردار و شورای شهر این است که آیا شما هم مانند ما کارگران این‌گونه زندگی می‌کنید و آیا اگر زندگی ما به طلاق کشیده شود شما جوابگوی ما هستید؟

از قرار معلوم مشکل مزد پرداخت نشده، تنها مختص کارگران شهرداری شوش‌تر نمی‌شود بلکه کارمندان و پرسنل شهرداری نیز به مشکل حقوق معوقه دچار شده‌اند.

یکی از کارمندان شهرداری در این خصوص عنوان کرد: پرسنل اداری شهرداری نیز چند ماه حقوق معوقه دارند و زندگی آنان نیز به‌سختی می‌گذرد.

کد خبر : ۳۱۲۰۲۵