خبرگزاری کار ایران

در مراسمی صورت گرفت

تجلیل اهالی فیروز آباد شهرری از خدمات کریم رئوف

اهالی روستای فیروزآباد شهرری طی مراسمی باشکوه از خدمات ارزنده کریم رئوف در مدت زمان تصدی بخشداری قلعه نو تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، دراین مراسم که به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای فیروزآباد بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین (ع) این روستا برپاشده بود، نجیبی، رییس شورای اسلامی فیروزآباد در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و روز ملی روستا به تشریح عملکرد اعضای این شورا در جهت عمران و آبادانی این روستا در دوره چهارم فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت.

وی فیروز آباد را دارای ظرفیت و استعدادهای خوبی برای پیشرفت و توسعه دانست واز همکاری اهالی روستا در جهت تحقق اهداف و فعالیت‌های شورا قدردانی کرد.

حسنی، دهیار فیروز آباد نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های کریم رئوف، بخشدار پیشین قلعه نو از وی به عنوان یکی از نیروهای خدوم و دلسوز شهرستان ری یاد کرد و برای وی در مسولیت‌های آتی آرزوی توفیق کرد.

کریم رئوف نیز در این مراسم با تشکر از برگزاری این مراسم از مردم فیروزآباد به عنوان مردمی خوب، نجیب و باصفا یاد کرد و از فعالیت‌های صورت گرفته توسط دولت یازدهم در این روستا و پیشنهاد نامگذاری جاده «ری – ورامین» به بلوار آیت اله فیروز آبادی سخن گفت.

وی تاکید کرد: دکتر جمالی‌پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری تلاش بسیار خوب و موثری در راستای آبادانی روستا‌ها و جذب بودجه موردنظر داشته است که بهسازی معابر و آسفالت کوچه‌ها و جاده‌های روستا‌ها، حل مشکل آب آشامیدنی و مسایل درمانی و بهداشتی و سرانه فضاهای سبز و ورزشی از آن جمله است.

 شایان ذکر است در این مراسم که با مدیحه سرایی مولای متقیان همراه بود، با اهدای لوح سپاس و یادبود از زحمات کریم ریوف قدردانی شد.

همچنین در این مراسم به مناسبت هفته نیروی انتظامی از تلاش و فداکاری‌های سرگرد «ایدون»، رییس کلانتری ۱۷۳ امین آباد و سروان محمدی نیز قدردانی شد.

اهدای جایزه به ۲۰ تن از برندگان مسابقه روز عید سعید غدیر خم از برنامه‌های جانبی این آیین بود.

کد خبر : ۳۱۰۸۸۸