خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی

۲۵۰۰ مدرسه پس از انقلاب توسط خیرین ساخته شده است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲۵۰۰ مدرسه در استان پس از انقلاب توسط خیرین ساخته شده است.

به گزارش ایلنا، دکتر سیدجواد حسینی صبح امروز در مراسم افتتاح چهار آموزشگاه جدید وکیلی در نیشابور که باحضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد اظهار داشت: امروز همه ما در اینجا جمع شدیم تا از یک انسان نیک اندیش و نیک خصلت که درست‌ترین مسیر را در راه کار خیر انتخاب کرده تقدیر کنیم.

حسینی ادامه داد: خیرین این استان امروز نه تنها مدرسه سازی می‌کنند بلکه مدرسه یاری را در دستور کار قرار دادند و در این راستا هم مجمع خیرین مدرسه یار را راه اندازی کردیم.

وی بااشاره به برنامه افتتاح چهار مدرسه وکیلی هم گفت: مهندس وکیلی تاکنون ۳۰ مدرسه ساخته و امروز سی و یکمین آن افتتاح می‌شود و قرار است ۶۹ مدرسه دیگر هم توسط این خیر ساخته شود.

حسینی اظهار داشت: به‌حضور اندیشمندان خیری همچون مهندس وکیلی در کنار آموزش و پرورش استان افتخار می‌کنیم.

مهندس عبدالرضا وکیلی خیر مدرسه ساز نیز در این جلسه اظهار داشت: دکتر حسینی از بدو قبول مسئولیت همواره مشوق من در راه مدرسه سازی بوده و جا دارد از حمایت‌های مهندس هاشمی نسب مدیرکل نوسازی استان و نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی هم تقدیر ویژه‌ای داشته باشم.

وی گفت: امروز خوشحالیم که چهار واحد جدید از مدارس وکیلی را افتتاح می‌کنیم و با امضای تفاهم نامه امروز تعداد مدارس وکیلی در دوسال آینده به تعداد یکصد واحد می‌رسد.

وکیلی تصریح کرد: اعتقاد دارم راه مدرسه سازی راهی برگشت ناپذیر برای من است و تا پایان زندگی‌ام این راه ادامه خواهد داشت، در تمام شرایط و سختی‌ها این مسیر را ادامه دادیم و قطعا در آینده هم این حرکت ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۳۰۹۵۲۳