خبرگزاری کار ایران

باهدف ایجاد توازن در توزیع عادلانه اعتبارات

اختصاص 53 میلیارد ریال اعتبار ماده 180 به شهرستان هرسین

فرماندار هرسین از اختصاص 53 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، یاور محمدی در کارگروه عمران و شهرسازی گفت: ماده 180 با هدف ایجاد توازن در توزیع عادلانه اعتبارات در مناطق کمتر توسعه یافته اختصاص می‌یابد تا از این طریق عقب‌ماندگی‌های این مناطق تا حدودی جبران شود.

وی وجود انسجام اجتماعی در شهرستان را یک پتانسیل مهم عنوان کرد و اظهار کرد: وجود این پتانسیل در راستای حل مشکلات و ایجاد تغییرات اساسی در جهت توسعه شهری که با تحول فکری مبتنی بر فن‌آوری و علوم جدید همراه است می‌تواند اثربخش باشد.

فرماندار هرسین گفت‌وگوهای سازنده در راستای شناخت آسیب‌های اجتماعی را عاملی برای گرفتن تصمیمات مفید دانست و تاکید کرد: فرآیند توسعه پایدار طی افقی بلندمدت و در چارچوبی واقع‌بینانه باید دنبال شود و همه باید از تصمیمات اتخاذ شده دفاع کنیم.

محمدی تصریح کرد: حل مشکلات در سایه ترحم باعث انباشتگی معضلات برای آینده خواهد شد به صورتی که حل و فصل آن ممکن نخواهد بود.

وی افزود: بعضی از محلات شهر هرسین به دلیل وجود ناهنجاری‌های اجتماعی مسیر توسعه و آبادانی شهر را با مشکل مواجه کرده‌اند ولی در عین حال باید با حفظ کرامت انسانی و احترام به ساکنان آن محلات شهر را از فضای توسعه نیافتگی خارج کرد.

کد خبر : ۳۰۹۴۴۹