خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی با حضور معاون استاندار تهران

«سید اصغر تقوی» مورد تجلیل قرار گرفت

طی مراسمی با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از تلاش‌های «سید اصغر تقوی» در مدت زمان تصدی بخشداری خاوران قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، دکتر «هدایت اله جمالی‌پور» در سخنانی با اشاره به خدمات «تقوی» به عنوان بخشدار خاوران گفت: «بخش خاوران یکی از بخش‌های مهم و صنعتی شهرستان ری است که تلاش‌های آقای تقوی در این مسیر و در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید مثال زدنی نیست و به دلیل این خدمات مطلوب و کارکرد مناسب وی، از ایشان در مسولیت مهم دیگری در شهرستان استفاده خواهد شد».

فرماندار ویژه شهرستان ری با تشریح اقدامات دولت یازدهم در بخش خاوران و بالاخص شهر قیامدشت بر لزوم استقرار دفا‌تر کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی در این منطقه به منظور سهولت دسترسی اهالی به خدمات دولتی تاکید کرد.

 «سید اصغر تقوی» نیز در این آیین با بیان اقدامات و فعالیت‌های خود در سه سال گذشته به عنوان بخشدار خاوران، از حل مشکل آب شرب قیامدشت، تلاش در جهت استقرار نمایندگی ادارات کل استان در این بخش و اختصاص عوارض آلایندگی به روستا‌ها با حمایت فرماندار شهرستان به عنوان مهم‌ترین اقدامات یاد کرد.

گفتنی است همچنین در این مراسم که حجت الاسلام «امیری»، امام جمعه قیامدشت، «سعید بیات» معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه، «حشمت اله‌پور مهدوی» و «سیدناصر موسوی» بخشداران مرکزی ری و کهریزک، دهیاران بخش خاوران و تعدادی از روسای ادارات و کارکنان فرمانداری ویژه شهرستان ری حضور داشتند، «حسن بابایی سنبل آبادی» به عنوان سرپرست بخشداری خاوران معرفی شد.

کد خبر : ۳۰۸۷۴۷