خبرگزاری کار ایران

هزینه ۲۷۶ میلیون تومان پروژه‌های آبرسانی به روستاهای قائم‌شهر

رییس آبفار شهرستان قائم شهر و سیمرغ گفت: برای پروژه‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان حدود ۲۷۶ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مصطفی زمانی در حاشیه مراسم افتتاح آبرسانی روستایی با بیان اینکه این پروژه آبرسانی به روستاهای افراکتی و مهدی‌آباد در سال ۱۳۹۰آغاز به کار کرد و این پروژه چهار روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد اظهار داشت: برای این پروژه مبلغی بالغ بر ۲۱۶میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: یک باب اتاقک دیزل ژنراتور، خرید، نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور و محوطه سازی در این پروژه تعریف شد و برای اتمام پروژه خرید، نصب و راه اندازی تجهیزات دو واحد ایستگاه پمپاژ و احداث مخزن زمینی به حجم ۳۰۰ متر مکعب انجام شد.

زمانی اظهار داشت: برای این پروژه اقدامات لازم انجام شد و تاکنون برای این پروژه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

رییس آبفار شهرستان قائم شهر درباره اجرای پروژه آبرسانی روستای میکلا شهرستان قائم‌شهر که در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد، خاطرنشان کرد: این پروژه حدود ۱۶۵ نفر از خانوار روستای میکلا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۶۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شد، افزود: برای اجرای این پروژه اقداماتی از قبیل حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمق، محوطه سازی ایستگاه پمپاژ، رنگ آمیزی مخزن هوایی و تامین تابلو برق انجام شد.

زمانی اظهار داشت: هر هفته بازدیدهای لازم انجام می‌شود و با ارائه آزمایش میکروبی و شیمیایی از سلامت آب آشامیدنی اطمینان داریم و این پروژه دارای آب آشامیدنی سالم است و مشکلی ندارد.

کد خبر : ۳۰۸۶۲۱