خبرگزاری کار ایران

درنخستین روز جشنواره

تکریم هنرمندان با سابقه تئاتر کاشان در جشنواره یازدهم تئاتر مهر

در راستای تکریم و بزرگداشت هنرمندان پیشکسوت کمتر شناخته شده تئا‌تر کاشان، اجراهای بخش صحنه‌ای جشنواره یازدهم تئا‌تر مهر در اقدامی قدر‌شناسانه به این هنرمندان تقدیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، با شروع اجراهای بخش صحنه‌ای این جشنواره از شامگاه یکشنبه و با نمایش سوگ شقایق به کارگردانی راضیه حجت نیا برنامه تکریم و بزرگداشت هنرمندان پیشکسوت کمترشناخته شده تئا‌تر کاشان نیز قبل از شروع اجرا‌ها ودر قالب ویژه برنامه‌ای کوتاه برگزار خواهد شد.

 به گفته مسئول بخش نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره قرار است قبل از شروع ۱۷ نمایش بخش صحنه‌ای و در طول ۷ شب از چهره هائی همچون صادق دامیار، رضا دلالت، زهره استادی، ناصر بنی آدم، اکبر سعیدی، سعید حریری، حسین سنگین باف، فرناز ماجدی، محمد حمیدی شاد و وحید خسروی به پاس سال‌ها خدمت و تلاش در عرصه هنر تئا‌تر کاشان قبل از هر اجرا تقدیر شود.

احمد صابر طحان، با بیان جایگاه رفیع هنرمندان پیشکسوت تئا‌تر در کاشان و زحماتی که این عده در طول سال‌ها و دهه‌های گذشته برای دست به دست شدن این هنر به نسل‌های بعد از خود متحمل شده‌اند افزود: این برنامه با هماهنگی، مشارکت و اجرای آقایان حمید سهراب‌زاده و مهیار عسگری به عنوان ۲ نفر از فعالان تئا‌تر کاشان از ابتدای جشنواره تا روز پایانی آن و قبل از اجراهای صحنه‌ای طراحی و برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۸۵۵۶