خبرگزاری کار ایران

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری آران و بیدگل تشکیل شد

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان با حضور معاون فرماندار آران و بیدگل و اعضای این کارگروه در فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل معاون فرماندار آران و بیدگل در این نشست گفت: یکی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید، تدبیر اقتصادی و رسیدگی به معیشت مردم و رونق فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی کشور است که با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها نسبت به ارزیابی و بررسی مشکلات صاحبان صنایع می‌پردازد و درصدد است سیاستهای بهبود فضای کسب و کار را اجرایی نماید.

 «علی محمد یوسفیان» افزود: فرمانداری آران و بیدگل نیز نیز به تبع از سیاست‌های دولت تدبیر و امید با برگزاری جلسات متعددی با صاحبان صنایع و با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل استان و مسئولان ادارات شهرستان در جهت رفع مشکلات صاحبان صنایع بخصوص مشکلات مالیات بر ارزش افزوده، زمین مناطق صنعتی شهرستان و مشکلات نقدینگی صاحبان صنایع تلاشهای فراوانی شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست با حضور استانداراصفهان، فرماندارآران و بیدگل، رییس شورای اسلامی شهر و هیئت امناء مناطق صنعتی و مدیران کل مرتبط در دفتر استاندار مقرر گردید مشکل سند اراضی واگذار شده به صاحبان صنایعی که اقدام به راه اندازی واحد تولیدی در مناطق صنعتی سلیمان صباحی و هلال نموده‌اند مرتفع گردد.

شایان ذکر است در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ضمن بررسی جایگاه فرش دستباف وماشینی در بازار اشتغال شهرستان به بررسی مشکلات تولید فرش پرداخته شد.

کد خبر : ۳۰۸۵۴۷