خبرگزاری کار ایران

از نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۰ ـ ۸۹

۱۰۰ دانشجوی تربیت بدنی از دانشگاه آزاد هرسین فارغ التحصیل شدند

مدیرگروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین گفت: از زمان آغاز ثبت نام در رشته تربیت بدنی تاکنون بیش از صد دانشجو با مدرک کاردانی از مرکز هرسین فارغ التحصیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه «یونس بختیاری» از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هرسین و مدیر گروه تربیت بدنی این دانشگاه صبح امروز یکشنبه در جمه خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد هرسین از نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۰ ـ ۸۹ به صورت رسمی اقدام به پذیرش و تربیت دانشجو در رشته تربیت بدنی کرده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین در رشته تربیت بدنی مدرک کار‌شناسی را نیز دایر کرده است، بیان داشت: در سال ۱۳۹۲ این دانشگاه در مقطع کار‌شناسی تربیت بدنی دانشجویان زیادی را پذیرفت که اکنون در ترم آخر مشغول تحصیل هستند.

مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین با اشاره به اینکه بسیاری از دانشجویان این دانشگاه در رشته تربیت بدنی دارانی مقام‌های شهرستان‌های و استانی هستند، اظهار کرد: این دانشگاه هر ساله در رشته‌های مختلف دانشجویان برای رقابت‌های ورزشی داشته است و تاکنون مقام‌های مختلف کسب کرده‌اند که این برای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین مایه مباهات است.

بختیاری تاکید کرد: دانشجوان تربیت بدنی دانشگاه تاکنون در رشته‌های متنوعی شرکت داشته‌اند و مقام‌های بسیاری را برای این دانشگاه کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد در رشته‌های کشتی آزاد و فرهنگی همیشه جزو مدال آوران بوده بوده‌اند، گفت: بیشتر مدال‌هایی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین به دست آمده را باید مرهون پشتیبانی مدیریت این دانشگاه؛ دکتر فرشید نادری که خود علاقه عجیبی به ورزش دارند، دانست.

این استاد دانشگاه به مقام‌های کسب شده توسط این مرکز آموزشی در سطح دانشگاه آزاد استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این دانشگاه همیشه در رشته‌های کشتی آزاد و فرهنگی، تکواندور، کاراته، جودو... پیش قدم و مقام آور بوده است و امیدواریم که این سید صعودی روز به روز بیشتر زا پیش شود.

مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین با اشاره این موفقیت‌ها را باید مرهون تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر نادری، رییس دانشگاه آزاد هرسین دانست، تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین با دانشتن مدیری همانند دکتر فرشید نادری در تمامی رشته‌های متنوع همیشه نمره قبولی را گرفته و در یک کلام باید گفت که وجود دکتر نادری برای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین، یک شانس و امتیاز ویژه است.

دکتر بختیاری در ادامه به برنامه‌های این دانشگاه برای ارتقا سطح آموزشی و رفاهی دانشجویان اشاره کرد و گفت: باید برای اینکه میزان ورودی دانشجویان به این دانشگاه بیشتر از پیش شود، این دانشگاه از‌‌ همان روزهای نخستین کارهای زیربنایی و اصولی در یک مرکز آموزشی را مدنظر داشته است و تاکنون در انجام این کار موفقیت داشته است.

مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین در پایان سخنان خود به برخی از ایده‌ها و برنامه‌های این دانشگاه برای آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: با مدیریتی که از دکتر نادری و دیگر معاونان وی سراغ داریم بی‌شک در آینده‌ای نزدیک این دانشگاه به یکی از برندهای آموزشی در سطح استان و حتی غرب کشور تبدیل خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۸۲۴۰