خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در کاشان

جسارت به مسجدالاقصی نتیجه بی‌غیرتی آل سعود است

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با اشاره به اقدام هتاکانه رژیم صهیونیستی و حضور گروه موسیقیی و رقص در مسجدالاقصی گفت: این جسارت‌ها نتیجه بی‌غیرتی سران کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس به خصوص آل سعود، آل خلیفه و آل ثانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مصلی بقیة‌الله‌الاعظم (عج) این شهرستان، با تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: البته متأسفانه دشمنان اسلام و بشریت عیدی را برای امت اسلامی باقی نگذاشته‌اند و هرگاه عقربه‌های ساعت و ثانیه‌گرد‌ها می‌چرخند ظلمی علیه بشریت در سطح جهان صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه اعیاد توسط دشمنان برای مسلمانان به مصیبت تبدیل شده است خاطرنشان کرد: در شرایطی که زنان آواره شده و مردان در قفس‌ها به آتش کشیده می‌شوند، آوارگان مظلوم و بی‌پناه و کودکانشان مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

امام جمعه کاشان با اشاره به غرق شدن تعداد زیادی از آوارگان و همچنین اقدام غیرانسانی برخی کشورهای اروپایی در برخورد با پناه‌جویان عنوان کرد: در حالی که ارتش مجارستان تانک‌های خود را برای سرکوب پناه‌جویان وارد عمل کرده است شاهد هستیم نژادپرستان در آلمان با یورش به اردوگاه پناه‌جویان آنان را به آتش می‌کشند.

نمازی با بیان اینکه آل سعود کشور اسلامی یمن را به طور کلی ویران کرده است گفت: در این شرایط مشاهده می‌کنیم که بسیاری از کودکان در آتش بمب‌های آمریکایی و انگلیسی می‌سوزند.

وی تأکید کرد: با نگاه به این تصاویر قلب انسان به درد می‌آید و آرزو می‌کند کاش در این زمانه نمی‌زیست و این جنایات را مشاهده نمی‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان در ادامه خطبه‌ها با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین بیان کرد: اشغالگران رژیم صهیونیستی ۱۰ روز است که مسلمانان و نمازگزاران را در مسجدالاقصی بی‌وقفه مورد هدف سلاح‌های خود قرار داده‌اند.

نمازی با اشاره به اقدام هتاکانه رژیم صهیونیستی و حضور گروه موسیقی همراه با چند خواننده و رقاصه زن در مسجدالاقصی، این حرکت را در راستای تضعیف روحیه مسلمانان دانست و گفت: این گروه با رقص و پایکوبی در مسجدالاقصی، اعتقادات چند میلیارد مسلمان را به سخره گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: این جسارت‌ها نتیجه بی‌غیرتی سران کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس به خصوص آل سعود، آل خلیفه و آل ثانی است.

کد خبر : ۳۰۷۵۱۸