خبرگزاری کار ایران

طی بیانیه‌ای اعلام شد

حمایت تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه‌های آزاد گیلان از طرح تجمیع دو

تشکل‌های اسلامی سیاسی و هیأت‌های مذهبی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان به مناسبت بازگشایی دانشگاه‌ها بیانیه صادر کردند.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

دانشگاه آزاد اسلامی، این یادگار گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام امروز تحت حمایت مقام معظم رهبری مد ظله العالی و راهنمایی‌ها و روشنگری‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی ریاست هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت مدبرانه میرزاده، نقش بی‌بدیل در توسعه علمی و فرهنگی ایران اسلامی داشته و برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار و عرصه بالندگی این مرز و بوم را رقم زده است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده:

ما تشکل‌های اسلامی سیاسی و هیأت‌های مذهبی گیلان ضمن تشکر و سپاس از مسئولین این مجموعه عظیم علمی در اعتلای این دانشگاه، حمایت قاطع خود را از طرح تجمیع دو که به حق از برنامه‌های ماندگار دانشگاه آزاد اسلامی در چابک سازی و تحول ساختاری بوده است را اعلام می‌داریم.

تشکل‌های اسلامی سیاسی و هیأت‌های مذهبی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان در بیانیه خود تاکید کردند:

بی‌تردید رشد قانونمند تشکل‌های دانشجویی نقش بسزایی در افزایش مشارکت‌های دانشجویی داشته و دارد لذا بدین وسیله از حمایت‌های ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به توسعه تشکل‌ها در ترویج گفتمان اعتدال و جنبش عدالتخواهی به مصداق من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق کمال تشکر و سپاس به عمل می‌آید.

از دیگر سوی با توجه به سیل عظیم مشتاقان تحصیلات تکمیلی، اهتمام به توسعه و افزایش رشته‌ها در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری در این مجموعه عظیم علمی از مطالبات به حق ماست.

کد خبر : ۳۰۶۴۱۸