خبرگزاری کار ایران

اصلاح شبکه‌های برق روستایی از برنامه‌های اولویت‌دار شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق روستاهای این استان از اولویت‌های اساسی این شرکت در سالجاری بوده و خواهد بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی پنجشنبه عصر در سفر نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به بخش سپیدار بویراحمد و در زمان بازدید آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی از برخی شبکه‌های برق روستای سیوکی جلیل افزود: اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق در روستاهای این استان یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی با تشریح خدمات صورت گرفته اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق برخی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد، اظهارکرد: تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی هم اکنون بطور گسترده درحال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: باتبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی در روستاهای این استان شاهد کاهش نرخ تلفات انرژی خواهیم بود.

راهزادی، کاهش انشعابات غیرمجاز و پایداری شبکه‌های برق را از دیگر فواید اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق روستایی عنوان کرد.

وی گفت: در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق روستاهای این استان درحال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگرچه در حوزه اعتبارات برخی مشکلات وجود دارد اما درتلاشیم با تمام توان و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها، نرخ تلفات انرژی را در این استان به حداقل ممکن برسانیم.

راهزادی گفت: متاسفانه اغلب روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت مطلوبی در حوزه شبکه‌های برق برخودار نیستند که نیازمند اعتبارات ویژه است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید، همراهی مردم در اجرای برنامه‌های مسوولان را یکی از راهکارهای تحقق بخشی به اهداف دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان دانست.

آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی گفت: شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از دستگاههای خدمات رسان فعال و باپشتکار در امر خدمتگزاری به مردم این استان است.

وی افزود: شایسته است مردم برای سرعت بخشیدن به رفع مشکلاتشان در این شرکت، همراهی‌های لازم را با مسوولان و مجموعه مدیریتی آن داشته باشند.

کد خبر : ۳۰۵۹۳۳