خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش

حقیقت اعتقاد به حضرت علی‌ پایبندی به اصل ولایت است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش گفت: دهه ولایت فرصت مناسبی برای تبیین پیام بزرگ واقعه غدیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تالش، سید جلال سید محمدی در نشست ستاد هماهنگی دهه ولایت این شهرستان، عید غدیر را از مصادیق بارز بزرگداشت مقام ولایت و امامت عنوان کرد و اظهار داشت: ارادت به اهل‌بیت (ع) تنها با شناخت و معرفت محقق می‌شود و حقیقت اعتقاد به حضرت علی‌ (ع)، پایبندی به اصل ولایت است.

وی اذعان کرد: دهه امامت ولایت فرصت مناسبی برای بیان حقیقت غدیر، مسأله امامت، ولایت، ولایت فقیه، و پی‌ بردن مردم به اهمیت و استمرار ولایت و امامت است.

سید محمدی، عید غدیر را از مصادیق بارز بزرگداشت مقام ولایت و امامت عنوان نمود و بر گرامیداشت این روز بزرگ تأکید کرد و گفت: ارادت به اهل‌بیت (علیهم السلام) تنها با شناخت و معرفت محقق می‌شود و حقیقت اعتقاد به حضرت علی‌ (ع)، پایبندی به اصل ولایت است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش بر لزوم مردمی بودن برنامه‌های این دهه تاکید کرد و گفت: تلاش ما بر این است که نقش و مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های دهه امامت و ولایت پررنگ‌تر باشد.

وی افزود: دهه امامت ولایت فرصت مناسبی برای بیان حقیقت غدیر، مسأله امامت، ولایت، ولایت فقیه، و پی‌ بردن مردم به اهمیت و استمرار ولایت و امامت است.

سید محمدی در پایان با بیان اینکه عید غدیر، عید امامت و ولایت از اعیاد مهم است، گفت: تمامی دستگاه‌ها در این دهه برنامه‌های متنوعی دارند که انتظار می‌رود با شکوه هرچه تمامتر برگزار شود.

کد خبر : ۳۰۵۷۱۱