خبرگزاری کار ایران

نیروی انتظامی اداره فرهنگ کاشان تفاهم نامه امضا کردند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین این اداره و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان این تفاهم نامه در پنج ماده و به مدت دو سال فیمابین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و فرماندهی نیروی انتظامی کاشان روز یکشنبه مورخ 22 شهریور در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی کاشان منعقد شد.

جوادی مقدم اظهار داشت: به منظور گسترش فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی ایجاب می‌کند تا همواره بین نیروی انتظامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباطی بس نزدیک و متقابل وجود داشته باشد تا از این طریق بتوان با استفاده از پتانسیل‌های دو طرف شاهد موجبات ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی شهرستان باشیم و همچنین آگاه سازی جامعه با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی را فراهم آورد.

جوادی در این مراسم هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ایجاد ارتباط و تعامل بین نیروی انتظامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشاندر زمینه بخش‌های فرهنگی، آموزشی واجتماعیتوسعه نظم و انضباط اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تقویت انضباط اجتماعی و قانون مداری همچنین استفاده طرفین از امکانات و توانایی‌های یکدیگر از قبیل توانایی‌های فکری، تجربی، علمی، آموزشی، مشاوره‌ای، کارگاهی، کتابخانه‌ای و اداری عنوان کرد.

کد خبر : ۳۰۵۶۷۳