خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خبر داد

آغاز عملیات گازرسانی بیمارستان 160 تختخوابی تنکابن

رئیس اداره راه و شهرستان شهرستان تنکابن از آغاز عملیات گاز رسانی به بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به پیگیری‌های مجدانه فرماندار و مدیرکل محترم و هماهنگی به عمل آمده عملیات گاز رسانی آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران تورج فتحی ضمن اعلام این مطلب افزود: بر اساس ماده ۹۶ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه کشور، وزارت راه و شهرسازی متولی طراحی و ساخت کلیه ساختمان‌های دولتی و عمومی است که در موافقت نامه‌های تعیین اعتبار نیز این اداره کل به عنوان مجری طرح‌های دولتی تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: از این رو احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی این شهرستان در دستور کار این اداره بوده، که تا به امروز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال انجام است

فتحی عنوان نمود: در سال جاری برای اجرای این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنکابن اظهارداشت: وزارت راه و شهرسازی ضمن تأکید بر رعایت مهندسی ارزش و مهندسی مجدد به دنبال این است که با سرعت بخشی به کار و ارتقاء کیفیت پروژه‌ها، هزینه‌های غیر ضروری را کاهش دهد.

وی در خصوص اقدامات راهسازی این اداره در حوزه راه روستایی اظهار داشت: عملیات زیرسازی و آسفالت محور روستایی «شیروان محله» در بخش خرم آباد با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون ریال به اجرا در آمد.

کد خبر : ۳۰۵۶۴۷