خبرگزاری کار ایران

فرماندار چالوس

سیمای شهر باید طوری مزین شود که غدیر لمس شود

فرماندار شهرستان چالوس گفت: با توجه به اینکه امسال هفته دفاع مقدس متقارن با دهه ولایت است لذا باید برنامه‌های دفاع مقدس به سمت و سوی عید غدیر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از چالوس، فرماندار شهرستان چالوس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جلسه ستاد هماهنگی این مراسم در فرمانداری چالوس گفت: با توجه به اینکه امسال هفته دفاع مقدس متقارن با دهه ولایت است لذا باید برنامه‌های دفاع مقدس به سمت و سوی عید غدیر باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: در طول سال مراسم و برنامه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی متنوعی برگزار می‌شود اما در خصوص برنامه‌های عید غدیر با توجه به اینکه مردم اعتقاد ویژه‌ای به عید غدیر دارند باید به بهترین شکل برگزار شود.

محمد ناصر زندی در ادامه ابراز داشت: چهره شهر باید طوری مزین شود که مردم و گردشگرانی که به این منطقه وارد می‌شوند آمدن عید غدیر را لمس کنند.

زندی تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در حال تهیه و برنامه ریزی است که مهم‌ترین آن برگزاری رژه نیروهای مسلح غرب مازندران در چالوس می‌باشد.

فرماندار چالوس خاطر نشان کرد: کمیته‌های مختلفی برای برگزاری هفته دفاع مقدس مشخص شده تا این برنامه‌ها بدون هیچ کم وکاستی و به بهترین وجه برگزار شود.

وی در ادامه افزود: در این هفته برنامه‌های مختلفی تهیه و گنجانده شده که مهم‌ترین آن دیدار با با خانواده‌های شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان چالوس نیز در این جلسه بیان داشت: از افتخارات ما با توجه به اعتقادات دینی عید غدیر است ضمن اینکه امسال تقارن عید غدیر و هفته دفاع مقدس یک فرصت مناسب است تا بتوانیم حداکثر استفاده و بهره معنوی را ببریم.

سرهنگ رییسی در ادامه اظهار داشت: وجود دانشکده دریایی امام خمینی نوشهر، پادگان آموزشی شهید ادیبی مرزن آباد، نیروی انتظامی، سپاه یک فرصت بود تا بتوانیم امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس میزبان رژه نیروهای مسلح غرب مازندران در نوشهر باشیم لذا سعی و تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا به بهترین شکل مراسم را برگزار کنیم.

کد خبر : ۳۰۵۶۱۸