خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران

140 واحد مسکونی به زودی در شهر جدید صدرا افتتاح می‌شود

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران از احداث ۶هزار و ۷۷ واحد مسکونی در سطح کشوردر حوزه شهری و نزدیک به ۲هزار و ۶۰۰ واحد در روستا‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، کیومرث سلگی با بیان اینکه تامین مسکن برای خانواده‌های دارای حداقل دو فرزند معلول در سطح کشور در دستور کار قرار دارد افزود: توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز، اتمام احداث تعداد۶هزارو ۷۷ واحد مسکونی در حوزه شهری و نزدیک به ۲ هزار و ۶۰۰ واحد در روستا‌ها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور درحال پیگیری‌ست.

وی ادامه داد: از این تعداد ۵۰۰ واحد در حوزه شهری مربوط به انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس و نیز ۱۴۰ واحد در حوزه روستایی در دست اقدام است.

وی اظهار امیدواری کرد این تعهدات ظرف دو سال آینده محقق شود.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام (ره) با بیان اینکه در سطح کشور حدود ۱۵۰شهرستان دارای انجمن خیرین مسکن‌ساز و هیئت مدیره و هیئت امنا مسکن محرومان هستند، افزود: در این مجموعه ۱۵۰۰ نفر اعضای هیئت مدیره و هیئت امنا به صورت افتخاری کار می‌کنند.

وی ادامه داد: با وجود این شبکه افتخاری با کمک دولت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت راه و شهرسازی حدود ۳۰ هزار واحد مسکن در سطح کشور در دست اقدام است که از این تعداد ۱۵ هزار واحد به اتمام رسیده است.

سلگی ادامه داد: حدود ۸ هزار واحد دیگردر دست اقدام و اجرا است که تا پایان سالجاری جاری تکمیل می‌شود وهمچنین برای ۷ هزار واحد باقی مانده دیگربرنامه ریزی و مقدمات کار انجام شده که عملیات اجرای آن در سالجاری آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: در استان فارس با تلاش خوب انجمن خیرین مسکن ساز و هیئت مدیره، حجم خوبی از فعالیت‌ها در دست ساخت و اقدام است که حدود هزارو ۲۷۰ واحد مجموعه عملکرد آن‌ها است که اکثریت آن‌ها به بهره برداری رسید.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران از بهره برداری ۱۴۲ واحد مسکن در شهر جدید صدرا در یک ماه آینده خبر داد و افزود: توسط مسئولین کشوری و استانی این تعداد پروژه تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی به مشارکت موسسات خیریه در ساخت مسکن اشاره کرد و افزود: در استان فارس مشارکتی خوبی بین موسسات خیریه وجود دارد که باعث هم افزایی در این بخش می‌شود.

کد خبر : ۳۰۵۵۷۳