خبرگزاری کار ایران

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

برنامه قم۱۴۰۰ در حال تدوین است

شهردار قم گفت: برنامه ۱۴۰۰ این شهر در حال تدوین است که و این برنامه نقش موثری در توسعه شهر دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد به مناسبت یکصدمین روز فعالیتش به عنوان شهردار قم طی گفت‌وگویی بیان کرد: خوشحالم که در خدمت شهر کریمه اهل بیت (ع) و مردم قم هستم و تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم در راستای عمران و آبادانی قم تلاش کنیم.

وی ابراز داشت: در این مدت ۱۰۰ روز شناخت کالبدی خود را از قم پیدا کرده و مشکلات را دسته بندی کرده و ۹۹ درصد تیم خودم را چیده‌ام و همه چیز آماده است تا بتوانیم با چشم باز در قم حرکت کنیم.

شهردار قم بیان کرد: تنها چیزی که می‌خواهیم این است که خداوند توفیق خدمت در قم را به ما بدهد و اگر این توفیق شامل حال ما شود، قطعا با برنامه‌های که تدوین شده است به نتایج بسیار خوبی می‌رسیم.

سقائیان‌نژاد گفت: در زمینه برنامه‌ریزی شهر نیز گام برداشته‌ایم و برنامه قم ۱۴۰۰ در حال تدوین است که می‌تواند نقش موثری در توسعه شهر داشته باشد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نیز تا پایان عمر این شورا برنامه‌ریزی‌ها انجام شده که در ابعاد مختلف اعم از شهر الکترونیک، زیباسازی، محیط زیست، عمرانی و.... تدوین شده و امیدواریم در روزهای آینده شاهد بروز برخی از این مباحث در سطح شهر و برای مردم باشیم.

کد خبر : ۳۰۵۱۰۱