خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی بسیج سازندگی برای همکاری در اجرای طرح‌های روستایی

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: بسیج سازندگی به صورت کامل آمادگی همکاری در اجرای پروژه‌های توسعه روستا‌ها را دارد.

به گزارش ایلنا، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در نشست مشترک بخشداران و بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: بسیج سازندگی دارای ظرفیت‌های مهم و ویژه‌ای است که همواره در راستای رفع محرومیت‌ها و توسعه عمرانی روستا‌ها پیشگام بوده است.

مجتبی نیک کردار گفت: مدیریت ارشد استان کرمانشاه با برنامه ریزی کامل خواستار هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌ها در کنار بسیج سازندگی برای اجرای طرح‌ها در روستا‌ها می‌باشد.

وی در ادامه این نشست از بخشداران خواست که نظارت فنی و دقیق بر اجرای پروژه‌های عمرانی در روستا‌ها را جدی بگیرند و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در زمینه طرح‌ها را ملزم به اجرای دقیق و مهندسی پروژه‌ها کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: بسیج سازندگی به صورت کامل آمادگی همکاری در اجرای پروژه‌های توسعه روستا‌ها را دارد و از بخشداران انتظار می‌رود که پروژه‌هایی را به بسیج معرفی کنند که بخش عمده‌ای از مشکلات مردم روستا‌ها را حل کند.

منصور فتاحی افزود: از بخشداران می‌خواهیم که در زمینه اجرای این پروژه‌ها مشارکت‌های مردمی را هم نادیده نگیرند و به صورت خود جوش از مشارکت‌های مردم روستا‌ها استفاده کنند.

کد خبر : ۳۰۴۹۷۶