خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد

ضرورت خروجی مناسب جلسات کارگروه‌های اقتصادی بخش خصوصی البرز

معاون توسعه اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری البرز بر تقویت جلسات کارگروه‌های اقتصادی استان، به ویژه شورای گفت‌وگوی البرز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، عبادالله کامکار با بیان اینکه در دولت قبل کمتر گوش شنوایی در چگونگی برنامه ریزی و هزینه کرد منابع ملی در سطح کشور و استان‌ها وجود داشت به خبرنگار ایلنا در کرج گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم بنا بر مشارکت و تضارب آراست و نمایندگان دولت در استان‌ها با تمام توان، مصوبات کارگروهای مختلف در استان‌ها را پیگیری خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تقویت کارگروه‌های اقتصادی استان افزود: در راستای رفع موانع کسب وکار، مباحثی همچون چگونگی تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و مشکلات تسهیلات دهی بانک‌ها می‌بایست در جلسات شورای گفتگوی دولت استان البرز مطرح و پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت همفکری ومشارکت دولت و بخش خصوصی در استان‌ها بیان داشت: متاسفانه در دولت قبل، از آنجایی که اعتقادی به مشارکت و همفکری نبود و گوش شنوایی هم وجود نداشت بسیاری از منابع ملی و تسهیلات بانک‌ها در پروژه‌هایی مثل مسکن مهر مدفون شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دولت یازدهم بنا دارد با ایجاد روحیه مشارکت، همدلی و اعتماد بین بانک‌ها و بخش خصوصی، منابع تسهیلات دهی بانک‌ها را به سمت سرمایه گذاری در تولید و توسعه اشتغال پایدار در کشور سوق دهد.

وی در پایان، با بیان اینکه جلسات کارگروه‌های بخش خصوصی و در راس آن شورای گفتگوی استان می‌بایست خروجی مطلوبی داشته باشد بر ضرورت مشارکت و استفاده مطلوب و بهینه از نظرات تمامی رئسای انجمن‌ها و تشکل‌های اقتصادی استان: اتاق تعاون، اصناف و همچنین مدیران، صاحب نظران و کار‌شناسان اهل فن اقتصادی، در این شورا تاکید کرد.

کد خبر : ۳۰۳۹۷۲