خبرگزاری کار ایران

سه ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت شدند

سه ورزشکار گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت شدند و در اردوی این تیم در تهران حضور یافتند.

به گزارش ایلنا، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: با اعلام فدراسیون فوتبال و نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی، ۱۸ بازیکن به مرحله نخست اردو دعوت شدند که از این تعداد سه ورزشکار گیلانی هستند.

پوربخش افزود: بر این اساس، فرید بلوک باشی، سجاد عباسی و محمد احمدزاده از استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت شدند.

وی اظهار کرد: این سه ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از امروز ۱۸ شهریورماه جاری در اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی که در تهران برپا می‌شود، حضور یابند.

پوربخش ادامه داد: مرحله نخست اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مدت سه روز، زیر نظر کادر فنی این تیم در تهران ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای شرکت در رقابت‌های بین قاره ا ی که از روز ۱۲ آبان ماه سال جاری در کشور امارات برگزار می‌شود، آماده خواهد شد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: امیدواریم که فرید بلوک باشی، سجاد عباسی و محمد احمدزاده از استان گیلان با درخشش در اردو‌ها، به عضویت تیم ملی فوتبال ساحلی درآیند تا این تیم را در رقابت‌های بین قاره‌ای همراهی کنند.

کد خبر : ۳۰۳۸۴۸