خبرگزاری کار ایران

چهارشنبه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در تالار وحدت دانشکده فرهنگ و هنر علمی کاربردی

همایش "تداوم اصلاحات در سایه عقلانیت" در کرمانشاه برگزار می‌شود

رییس سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار شاخه کرمانشاه از برگزاری همایش سازمان متبوع خود با حضور و سخنرانی دبیرکل حزب اسلامی کار در این استان خبر داد.

بهرنگ اعتمادی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: باید ظرفیت‌های لازم جهت رشد و پویایی فضای فعالیت دانشجویی با حضور فعال و آگاهانه دانشجویان فراهم شود چرا که می‌توان با بسترهای مناسب به رشد و فعالیت جمعی و تشکیلاتی دانشجویان کمک کرد و با نیازهای امروز جامعه به فعال‌تر شدن حوزه مدنی در جامعه گام‌های بلندی برداشت.

رییس سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار شاخه کرمانشاه افزود: فضای فعالیت دانشجویی در کشور در حال حاضر قابل پذیرش نیست هر چند فضای فعالیت دانشجویی تغییرات بسیار اساسی در دولت تدبیر و امید انجام شده اما انتظارمان بیش از این است چرا که هنوز با سیاسی کاری در دانشگاه با دانشجویان مواجه هستیم.

وی افزود: این مسئله باعث به تعویق افتادن پیشرفت و رشد فعالیت دانشجویی در عرصه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی جامعه دانشجویی کنونی می‌شود که امیدواریم موانعی که بر سر راه دانشجویان است هر چه سریع‌تر برداشته شود.

رییس سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار شاخه کرمانشاه در ادامه از برگزاری همایش سازمان متبوع خود با عنوان «تداوم اصلاحات در سایه عقلانیت» با رویکرد و بررسی نقش دانشجویان و جوانان در عرصه سیاسی و اجتماعی با حضور و سخنرانی کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار و مشاور عالی آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

اعتماد تصریح کرد: زمان این همایش چهارشنبه ۱۸ شهریور ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در تالار وحدت دانشکده فرهنگ و هنر علمی کاربردی واقع در میدان جلیلی با حضور شخصیت‌های سیاسی، احزاب اصلاح‌طلب، فعالان دانشجویی و جوان و جامعه کارگری خبر داد.

رییس سازمان دانشجویی حزب اسلامی شاخه کرمانشاه در تشریح سفر کمالی به کرمانشاه افزود: در طی این سفر، موسوی عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار، مهدی فرنیان رییس سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار، دبیرکل حزب اسلامی کار را دراین سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر : ۳۰۳۲۴۵