خبرگزاری کار ایران

مقارن با هفته‌ی دولت برگزار شد

مسابقات فوتسال« جام شهدا» کارکنان اداره کل بنادر خوزستان

معاون اداری و مالی و نایب‌رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار داشت: این مسابقات مقارن با هفته‌ی دولت و با حضور ۹ تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سیدعلی سیاوش گفت: طی این رقابت‌ها که طبق تقویم ورزشی سال۹۴ برگزار شد، ۹ تیم فوتسال متشکل از کارکنان ورزشکار  این اداره کل در قالب ۲ گروه طی اوایل شهریورماه سال جاری مقارن با هفته دولت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سیاوش، ایجاد شور و نشاط و ارتقاء شادابی بین کارکنان جامعه بندری، ایجاد ارتباط با تیم‌های هم‌جوار به‌منظور تقویت مودت و دوستی، همچنین  پاسداشت یاد شهدای اداره کل را ازجمله اهداف برگزاری این دوره از مسابقات ذکر کرد.

وی ضمن اشاره  به برنامه‌ریزی صورت گرفته جهت مدیریت منابع انسانی، بیان داشت: در زمینه‌ی  بسط و ترویج فعالیت‌های ورزشی بین کارکنان، از هیچ کوششی برای ترغیب و تشویق همکاران فروگذار نیستیم و برای  تقویت روحیه و نشاط کارکنان، برنامه‌های ورزشی را حسب تقویم ورزشی مصوب، برگزار خواهیم نمود.

معاون اداری و مالی و نایب‌رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ضمن تقدیر از تیم‌های برتر و تیم اخلاق این دور از مسابقات، از حمایت‌های مستمر مدیرکل و رئیس کمیته ورزش اداره کل به جهت تشویق و زمینه‌سازی فعالیت‌های ورزشی کارکنان تشکر نمود.

در پایان این رقابت‌ها  که به مدت  ۱۴ روز و با حضور ۱۰۰ نفر از کارکنان ورزشکار  ادامه داشت، تیم‌های واحد اداری و مالی(الف)، بسیج کارکنان، اداره گارد و انتظامات(الف) به ترتیب مقام‌های اول، دوم و سوم و تیم آتش‌نشانی (الف) جام اخلاق را به دست آوردند.

کد خبر : ۳۰۲۸۹۰