خبرگزاری کار ایران

شهردار امیرکلا

98درصد درآمد شهرداری محلی بوده است

شهردار امیرکلا گفت:در طول دو سال گذشته 98 درصد از درآمدهای شهرداری این شهر محلی بوده است

به گزارش خبرنگار ایلنا از امیرکلا؛ سیدمرتضی شفیعی در نشست خبری شورای اسلامی وشهرداری، اظهار کرد:130میلیارد ریال بودجه برای سال 94 تصویب شده است

وی ادامه داد: در اولین سال دوره ی چهارم شورای اسلامی شهر امیرکلا بودجه شهرداری از 45میلیارد ریال به 90میلیارد ریال افزایش پیدا کرد

شفیعی افزود: همدلی بین مردم و مجموعه شهرداری وشورای شهر منجر به افزایش درآمد و درنتیجه افزایش خدمات به شهروندان را دنبال خواهد داشت

وی مهم‌ترین پروژه در دست اقدام شهرداری طرح8 کیلومتری بلوار ساحلی و منطقه نمونه گردشگری خواند و خاطرنشان کرد: این پروژه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد وامیدواریم با تحقق این پروژه مردم شهر امیرکلا از این طرح بهره ببرند.

شهردار امیرکلا از احداث سه پارک محله‌ای خبر داد وگفت: یکی از این پارک‌ها مخصوص بانوان تعبیه شده است.

وی همکاری و همدلی بین شورای اسلامی شهر وشهرداری را کم نظیر خواند و افزود: با همکاری منتخبان مردم  زمین چمن فوتبال این شهر به مالکیت شهرداری درآمده و پس از اتمام مشکلات حقوقی در اختیار جوانان ورزش دوست قرار خواهد گرفت.

سید مرتضی شفیعی با اشاره به بازپیرایی مبلمان شهری در سطح خیابان‌های اصلی، یادآور شد: زیباسازی جدول‌ها، رنگ‌آمیزی وخط کشی عابر پیاده و روشنایی معابر اصلی از جمله این اقدامات است.

شهردار امیرکلا یکی از مهم‌ترین معضلات این شهر رادر شروع به کار مجموعه شهرداری ودوره چهارم شورای اسلامی شهر جمع آوری آب‌های سطحی خواند وادامه داد: با اجرای فازهای بعدی پروژه کانال امیر تا امیر بخش اعظم مشکلات انتقال آب‌های سطحی این شهر حل می‌شود.

شفیعی از تهیه طرح جامع حریم شهر خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح مشکلات حوزه حریم حل خواهد شد .

وی تداخل تقسیمات کشوری شهر امیرکلا با شهرستان بابلسر را از عمده‌ترین مشکلات خواند و خاطرنشان کرد: قسمت‌هایی از کمربندی از خدمات شهرامیرکلا برخوردار است اما درتقسیمات جزء حوزه بابلسر قرار گرفته که امیدواریم این مهم تحقق یابد.

کد خبر : ۳۰۲۶۳۲