خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران خبر داد

معرفی هادیان به دیگر بلاد نتیجه اجلاسیه جامعه مدرسین خواهد بود

نماینده ولی‌فقیه در مازندران برگزاری اجلاسیه جامعه مدرسین سه استان شمالی را باعث معرفی مترجمان و هادیان برجسته استان و کشور به دیگر بلاد دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ آیت الله نورالله طبرسی در اولین جلسه شورای سیاستگذاری اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه استان‌های گیلان، گلستان و مازندران به اهمیت  برگزاری اجلاسیه در ساری اشاره کرد و افزود: مازندران بیش از چند قرن درترویج فرهنگ علوی پیشقدم بوده است.
 
وی با بیان اینکه مازندران در تمام زمینه‌ها  از قبیل پیروزی انقلاب اسلامی، 8 سال جنگ تحمیلی  و دیگر عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدرانه عمل کرد و در کارهای فرهنگی نیز سرآمد است، افزود: باید تدابیری اتخاذ شود تا مازندران میزبان خوبی برای سفیران جامعه مدرسین باشد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت بهتر برگزار شدن این اجلاسیه به میزبانی  مرکز مازندران تاکید کرد و گفت: برگزاری این اجلاسیه یک فرصت استثنایی که که مازندران به میزبانی آن مفتخر شده است بنابراین تمهیدات لازم دراین خصوص اتخاذ شود.
 
آیت الله طبرسی برگزاری فاخر اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه که در آن شخصیت‌های مهم سیاسی و دینی حضور دارند را امری افتخار آمیز برای مرکز استان عنوان کرد.
 
برگزاری این اجلاسیه را معرفی مترجمان و هادیان  برجسته استان و کشور به دیگر بلاد اعلام کرد و افزود: تکریم  میهمانان اجلاسیه از ملزومات ستاد استقبال به شمار می‌آید و راهکارهای مناسب برای برقراری امنیت  و امکانات لازم برای اجلاسیه اندیشیده شود.
 
وی تامین امکانات و هر چه بهتر برگزار شدن این اجلاسیه را مهم برشمرد و میزبانی شایسته از جامعه مدرسین حوزه علمی‌های سه استان را امری ضروری دانست.
کد خبر : ۳۰۱۳۸۴