خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر خبر داد

اعطای نشان لیاقت به مدیران نمونه آبادان در هفته دولت

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از اعطای «نشان لیاقت خدمتگزاری» به مدیران نمونه شهر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، حمید حنظل عیدانی اظهار کرد: براساس یکی از مصوبات شورای اسلامی شهر مقرر شده است که در هفته دولت از تلاش‌های دولت‌مردان و کسانی که دلسوزانه برای مردم آبادان تلاش می‌کنند، به شیوه‌ای قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر آبادان منتخبان مردم هستند و باید به‌گونه‌ای در موضوع تجلیل از مدیران ورود کنیم که مدیران تلاشگر به جامعه شناخته شوند و آن‌ها بدانند مردم قدردان خدمات آن‌ها هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان توضیح داد: نشانی را تحت عنوان «نشان لیاقت خدمتگزاری» طراحی کردیم و همان‌گونه که قول داده بودیم، پنج نفر از مدیران آبادان که در سال ۹۳ بر اساس برنامه عملکردیِ خودشان و اهداف تعیین‌شده تلاش کردند تا اهدافشان محقق شود، از آن‌ها به‌عنوان مدیران برنامه‌محور تقدیر می‌کنیم.

حنظل عیدانی با تأکید بر اینکه اعطای نشان لیاقت خدمتگزاری به پنج نفر از مدیران آبادان، نشان‌دهنده عدم تلاش سایر مدیران نیست، تصریح کرد: این طرح را برای اولین بار در شورای اسلامی شهر اجرا کردیم که فکر می‌کنم در سطح استان خوزستان نیز برای اولین بار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این حرکت باید به سمت و سویی حرکت کند که در سطح وسیع‌تری اتفاق بیافتد، افزود: این اتفاق ویژه در آبادان باید باعث شود که سطح فعالیت‌ها، کیفیت فعالیت‌های اجرایی و توانایی پاسخگو بودن مسئولان مربوطه در زمینه‌های مختلف برای مردم روشن و شفاف شود که هر دستگاه اجرایی تا چه اندازه در اهداف خود عملکرد موفقی را داشته است.

کد خبر : ۳۰۱۱۷۶