خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ آزادگان فوتبال کشور

پیروزی قاطع شهرداری اردبیل در مقابل گیتی‌پسند اصفهان

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در سومین هفته از لیگ دسته یک فوتبال کشور میزبان خود گیتی پسند اصفهان را با سه گل شکست داد.

به گزارش ایلنا، در این بازی که در استادیوم تختی اردبیل و با قضاوت کمیل غلامی برگزار شد، هر دو تیم انگیزه‌ی بسیاری برای پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی داشتند؛ شهرداری اردبیل برای ادامه‌ی حضور در بالای جدول و انتقام شکست فصل گذشته و گیتی پسند برای فرار از قعر جدول پا به میدان گذاشتن.

بازی محتاطانه‌ی دو تیم در نیمه‌ی نخست تا دقیقه‌ی 40 بازی ادامه داشت تا اینکه در معدود حملات تیم شهرداری، علیرضا قاسمی موفق شد گل اول این بازی را به ثمر برساند. نیمه‌ی اول با حفظ این نتیجه به پایان رسید.

در آغاز نیمه‌ی دوم بازی، ورود علی دایی به ورزشگاه شور و نشاط بسیاری در سکوها ایجاد کرد. بازی آشفته‌ی تیم گیتی پسند در نیمه‌ی دوم بازی، فرصت را به قاسمی داد در دقیقه‌ی 68، گل دوم خود و شهرداری اردبیل را به ثمر برساند. ادامه‌ی بازی بی نظم گیتی پسند این بار ابراهیم کوه افکن را صاحب موقعیت گلزنی کرد و این بازیکن موفق شد گل سوم بازی را به ثمر برساند. در ادامه‌ی بازی یکی از بازیکنان تیم گیتی پسند اصفهان با دریافت کارت قرمز از داور، از زمین مسابقه اخراج شد تا این تیم تا پایان بازی، مسابقه را ده نفره ادامه دهند.

ترکیب تیم شهرداری اردبیل را در این بازی این بازیکنان تشکیل می دادند: وحید کارگر، نصرت غنی زاده، مهران موسوی، مهدی ترکمان، میرعلی سلیمانی مقدم، داود شاهواروقی، حسین حبیبی، مجید خدابنده لو، بهمن یوسفی زاده، علیرضا قاسمی و ابراهیم کوه افکن.

شهرداری اردبیل با این پیروزی و کسب هفتمین امیتاز و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به تیم پیکان، در جایگاه دوم لیگ آزادگان کشور ایستاد. تیم گیتی پسند اصفهان نیز با این شکست به انتهای جدول رفت.

کد خبر : ۳۰۱۰۹۸