خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان درگفت‌وگو با ایلنا

۲۵۰ساخت واحد مسکونی سال‌جاری در کاشان ساخته می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: ۵۶ پروژه در روستاهای شهرستان‌های استان اصفهان به نیابت ۲۹۰ روستا با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد تومان درهفته دولت به بهره‌برداری رسید.

«غلامحسین خانی» در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان آران وبیدگل در سفید شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان درسال‌جاری نیز ۲۵۰ واحد مسکونی با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد تومان را در شهرستان کاشان دردست ساخت دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان همچنین از واگذاری ۲۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن از مجموع ۲۸ هزار واحد در۸۵ شهر استان خبر داد و افزود: ۳۵۰۰ واحد مسکن استان اصفهان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین اعتبارات تکمیل وبه متقاضیان واگذار خواهد شد.

 وی عدم تکمیل ۱۰۰ واحد مسکن نوش آباد را ازجمله واحدهای نیمه‌تمام و بلاتکلیف درسطح استان اصفهان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه کارفرمای مسکن مهر نوش آباد نتوانست به تعهد خود عمل کند در جلسه‌ای که با مدیریت و مشاور راه و شهرسازی استان مقررشد با بانک مسکن این مشکل را طی ماه آینده حل کنیم.

خانی با بیان اینکه تا پایان سال‌جاری ۲۰ هزار واحد مسکن دراختیار متقاضیان درسطح استان اصفهان قرار خواهد گرفت گفت: درسال ۹۴ نیز ۲۹۷۰ واحد مسکن درسطح روستا‌ها وشهرهای استان دردست اقدام داریم که ۶۵۰ واحد آن شش ماهه اول سال‌جاری شروع شده وتا پایان سال تکمیل می‌شود و مابقی آن نیز در نیمه اول سال ۹۶ تکمیل و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۰۹۹۰