خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبرداد

تعیین تکلیف قرارداد ۱۶ واحد راکد و غیرفعال در شهرکهای صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از تعیین تکلیف قرارداد ۱۶ واحد راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از برگزاری دومین جلسه داوری و حل اختلاف سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال‌جاری، با هدف تعیین تکلیف قرارداد ۱۶ واحد راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

سید مصطفی موسوی گفت: براساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و در راستای فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی راکد که نسبت به تعهدات خود در جهت ساخت و ساز و راه اندازی خط تولید اقدام نکرده‌اند، جلسه داوری برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: براساس مفاد دفترچه قرارداد، واحد تولیدی موظف به اجرای تعهدات است و چنانچه پس از اخطار، نسبت به ساخت‌و ساز اقدام نکرد، قرارداد فسخ و زمین به سرمایه‌گذار جدید تحویل واگذار خواهد شد.

موسوی اظهار کرد: در این جلسه داوری ۱۶ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که ۴ قرارداد با مجموع مساحت ۸۱۹۴۰ مترمربع زمین صنعتی فسخ، ۱۰ قرارداد با مجموع زمین صنعتی به وسعت ۴۷۵۵۱ مترمربع اعطای مهلت مجدد، یک قرارداد به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع رأی خاص و یک مورد نیز به انصراف از طرح منجر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود زمین صنعتی در مازندران، فسخ قرارداد زمین واحدهای راکد و غیرفعال در استان، در دستور کار قرار دارد.

لازم به توضیح است، دومین جلسه داوری در سال‌جاری، با حضور شعبانی داور و حکم مرضی الطرفین و نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران و ناصحی مدیر حقوقی شرکت، برگزار شد.

کد خبر : ۳۰۰۹۵۶