خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح استان

پیشرفت‌های قم در حوزه پزشکی خیره‌کننده است

مدیرکل بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح استان قم، با بیان اینکه پیشرفت‌های استان در حوزه پزشکی خیره کننده است، گفت: مراجعاتی که در گذشته برای مباحث درمانی به خارج از استان قم صورت می‌گرفت تا حد زیادی کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «قره باغی» پیش از ظهر امروز (پنج شنبه ۵شهریورماه۹۴) در مراسم ویژه روز پزشک و تقدیر از فعالان حوزه درمان که با حضور مسئولان استانی در سالن همایش‌های بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا برگزار شد، ضمن تبریک روز پزشک، اظهار داشت: سعی کردیم در پرداخت‌هایی که حق مراکز درمانی است با اولویت مراکز پر هزینه مثل مطب‌ها، عمل کنیم.

وی با بیان اینکه سعی داریم افراد تحت پوشش بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح، رضایتمندی داشته باشند، گفت: گرچه در خصوص مباحث بودجه‌ای، مجموعه سازمان نیروهای مسلح با شرایط خاصی مواجه است، اما با این وجود، نسبت به افراد تحت پوشش بیمه‌ای خود توجه دارد.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح استان قم، با اعلام رضایتمندی از مراکز درمانی طرف قرارداد با این بیمه، گفت: قصوری از طرف بیمارستان‌ها و مراکز طرف قرار داد ندیدیم که نشان از همراهی آنان برای خدمت بهتر به مردم دارد.

وی با اشاره به شرایط استان قم در حوزه بهداشت و درمان گفت: استان پیشرفت‌های بسیار خوبی در حوزه پزشکی و بهداشت و درمان داشته است، به گونه‌ای که می‌توان گفت در بسیاری از زمینه‌های پزشکی، استان قم کمبودی نسبت به استان‌هایی چون تهران ندارد و به همین دلیل مراجعات به خارج از استان کاهش چشمگیری داشته است.

قره باغی افزود: جامعه پزشکی و درمانی استان قم، علاوه بر آنکه از نظر حرفه‌ای در حد قابل قبولی هستند، همراهی و اتحاد خوبی برای خدمت بهینه به مردم دارند که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر : ۳۰۰۶۳۹