خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد

افزایش 314 درصدی جذب اعتبارات در در سالجاری

فرماندار آستانه اشرفیه گفت: جذب اعتبارات در سالجاری ۳۱۴ درصد نسبت به دو سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین اسماعیلیان در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان آستانه اشرفیه ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: امروز متعلق به شما کارگزاران نظام است، کار گزاران بی‌منتی که با دانش، هدف، پیگیری و همدلی در شهرستان توانستند در سال جاری پیشرفت زیادی در جذب اعتبارات داشته باشند.

وی با بیان اینکه جذب اعتبار در سال ۹۴، نسبت به دو سال گذشته ۳۱۴ درصد افزایش داشته است، افزود: این کارکرد مشترک کارگزاران شهرستان در سایه توجه ویژه ایست که استاندار به شهرستان آستانه اشرفیه داشته است.

به گفته فرماندار آستانه اشرفیه؛ در سال ۹۴ پروژه‌های مربوط به گاز، آب شرب و آسفالت در قریب به اتفاق روستاهای این شهرستان به بهره برداری می‌رسند.

اسماعیلیان با اشاره به اهمیت کارکرد مشورتی شورای تامین، گفت: کارکرد شورای تامین قابل اندازه گیری هست ولی قابل انتشار نیست.

وی امنیت را لازمه توسعه دانست و تصریح کرد: امروز امنیت ملی ما در سطح جهان مثال زدنی ست.

نماینده عالی دولت در آستانه اشرفیه بیان داشت: همانطور که در هفته دولت کارکردهای عمرانی اعلام می‌شود، کارکردهای فرهنگی نیز باید بیان شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین گفتمان فرهنگی در حوزه داخلی، ماراتن ملی انتخابات مجلس در اسفند ماه آینده است، خاطرنشان کرد: حضور ذائقه‌های سیاسی متفاوت، حضور حداکثری و برگزاری انتخابات قانونمند اهمیت بسیاری دارد.

فرماندار آستانه اشرفیه اذعان نمود: همه جناح‌های سیاسی فرزندان نظام هستند و با هر اندیشه سیاسی اگر بر مسند خدمتگزاری به مردم بنشینند منشا خیر خواهند بود.

همچنین معاون فرماندار آستانه اشرفیه نیز در این مراسم ضمن اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان در مزار شهدا، گفت: این ابتکار برای اولین بار صورت گرفته ومهم‌ترین پیامش این است که در محضر شهدا زبان به کذب گویی باز نشود.

رضا کحالی ارائه گزارش خدمات دولت به مردم را ضروری دانست و اظهار کرد: عدم اعلام این گزارشات در واقع تضییع حق دولت محسوب می‌شود.

کد خبر : ۳۰۰۴۵۰