خبرگزاری کار ایران

وقوع ۱۵۳ موردحادثه و حریق درمرداد ماه ۹۴ کاشان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: مرداد ماه سال جاری ۷۳موردآتش سوزی و ۸۰حادثه در این شهرستان به وقوع پیوسته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان سید مهدی مجدالاشرافی درگفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: علل حرائق رخ داده شامل بی‌احتیاطی، اتصالی برق، مواد آتش زا، نشت گاز و مایعات قابل اشتعال، پیک نیک و کپسول، افروختن عمدی آتش، و ریختن مواد نفتی و مشتعل کردن آن، نقص فنی خودرو، بالا بودن حرارت محیط و انتقال آن بوده است.

مجدالاشرافی خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانی این شهرستان در۸۰ موردحادثه جداگانه شامل آسانسور و بالابر، اشیاء حلقوی، باز نمودن درب منزل - خودرو، حیوانات وحشی و موذی، سقوط در چاه، نشست زمین و همچنین تصادف و واژگونی خودرو «شرکت، وبه شهروندان و هموطنان امداد رسانی نموده و از خطرات ناشی ازاین حوادث نجات داده‌اند.

وی افزود: بیشترین آمار حرائق در مرداد سال جاری در واحد‌هایی با کاربری منزل مسکونی، تجاری، وسائل نقلیه، انبار، کارخانه و کارگاه رخ داده که آتش نشانان در این مدت ۳۲ نفر را درحوادث وحرائق نجات داده و متاسفانه سوانح مذکور ۲ فوتی رادر برداشته است.

کد خبر : ۳۰۰۳۸۶