خبرگزاری کار ایران

امام‌جمعه شهر مُهر

اجازه نمی‌دهیم با انتشار شایعات فرماندار را تخریب‌کنند

امام‌جمعه شهر مُهر در جمع مدیران دستگاه‌های اداری شهرستان مُهر از انتشار مطالب خلاف واقعیت در فضای مجازی و تخریب فرماندار شهرستان مُهر و همچنین شایعاتی در خصوص تودیع امام جمعه انتقاد کردند.

به گزارش ایلنا از مُهر، حجت‌الاسلام سیدحنان حسینی که روز گذشته در جمع مدیران دستگاه‌های اداری شهرستان مُهر سخن می‌گفت با گلایه از انتشار شایعات در فضای مجازی و ساده باوری برخی افراد بیان داشت: خداوند در آیه 62 سوره احزاب در خصوص سه گروه صحبت کرده‌اند؛سه گروهی که در جامعه ایجاد مزاحمت می‌کنند و برای جامعه مسلمین ضرر و خطر دارند. گروه اول منافقین‌اند، دوم گروهی که در قلبشان آلودگی و مرض است مانند اراذل‌واوباش یا مزاحمین نوامیس مردم و گروه سوم کسانی هستند که بین مردم نگرانی،اضطراب و تزلزل ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه سوم با ایجاد و انتشار اخبار غلط و دروغ در بین مردم شایعه‌پراکنی می‌کنند و با تخریب دیگران باعث نگرانی و ناراحتی  و تضعیف روحیه مردم می‌شوند و به دستور خدا این کارها جرم ، حرام و گناه کبیره است.

امام‌جمعه شهر مُهر با بیان اینکه این سه گروه در جامعه فراوان دیده می‌شوند و مؤمنین در مقابل این سه گروه تکلیف و دستوری الهی دارند‌،بیان کرد: خداوند در قرآن دستور می‌دهند عموم مؤمنین علیه این سه گروه بایستند، به آن‌ها هجوم ببرند و آن‌ها را تبعید کرده و از شهر بیرون کنند و حتی آن‌ها را نابود کنند.

حجت‌الاسلام سیدحنان حسینی فضای مجازی و نرم‌افزارهای گوشی همراه را آفت امروز جامعه دانست و افزود: متأسفانه مردم به‌راحتی شایعات منتشرشده در فضای مجازی را می‌پذیرند و عامل پخش بیشتر آن شایعات می‌شوند و از عواقب دنیوی و اخروی آن ناآگاه‌اند.

امام‌جمعه شهر مُهر با انتقاد شدید از انتشار شایعات و مطالب کذب و توهین‌آمیز علیه فرماندار شهرستان مُهر در فضای مجازی ، تصریح کرد و گفت: فرماندار پرتلاش شهرستان مُهر دو‌ سال است واقعاً زحمت می‌کشند و کار می‌کنند و ما نیز از فرماندار حمایت می‌کنیم. درست نیست کارهای اشتباه را بزرگ کنیم و این همه خدمات و کارهای مثبت را نادیده بگیریم.

وی ادامه داد: عده‌ای مغرضانه علیه فرماندار شب‌نامه پخش می‌کنند و در فضای مجازی مطالب کذبی منتشر می‌کنند،از مسئولین می‌خواهم جلو این‌ها را بگیرند، اگر کسی انتقادی دارد بگوید ولی نوشتن مطالب خلاف واقع دور از اخلاق اسلامی است و باید با آن برخورد کرد و ما به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم فرماندار این شهرستان تخریب شود.

حسینی در پایان به شایعات منتشرشده در مورد خود اشاره کرد و گفت: در گروه‌های واتس‌آپی و سایت‌های خبری شایعه شده است ،امام‌جمعه قرار است برود و فرد دیگری بیاید و این درست نیست.

کد خبر : ۲۹۹۹۶۲