خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت

بزرگترین کلینیک دندانپزشکی غرب کشور در بروجرد افتتاح شد

بزرگترین کلینیک دندانپزشکی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اباد بزرگترین کلینیک دندانپزشکی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، استاندار لرستان، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و ... پیش از ظهر امروز دوشنبه افتتاح شد.

احمد سیف رئیس دانشگاه آزا اسلامی واحد بروجرد در حاشیه این مراسم گفت: امروز و همزمان با آغاز هفته دولت ۵۰ هزار متر مربع از فضای آموزشی، پژوهشی، درمانی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور افتتاح شد.

وی گفت: کلینیک دندانپزشکی این واحد دانشگاهی با ظرفیت ۲۲۰ یونیت و پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی بزرگترین کلینیک دندانپزشکی غرب کشور است و برای ساخت آن بیش از ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد بروجرد در پنج طبقه با تجهیزات کامل به عنوان بزرگترین کلینیک دندانپزشکی غرب کشور ساخته شده است.

وی گفت: از این ۵۰ هزار متر مربع پروژه که امروز افتتاح شد نزدیک به ۲۴ هزار متر مربع ساختمان و مسقف و بقیه فضای سبز و محوطه سازی است.

کد خبر : ۲۹۹۷۷۱