خبرگزاری کار ایران

تجدید میثاق مسؤلان استان قم با آرمان‌های امام راحل و شهداء

استاندار قم و مسؤلان ادارات و نهادهای استان، در اولین روز از هفته دولت، با آرمان‌های والای امام راحل و شهداء تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، همزمان با نخستین روز از هفته دولت، مراسم روحانی عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا با حضور استاندار، مسؤلان بنیاد شهید و ایثارگران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.

مسؤلان استان قم در این مراسم معنوی، ضمن غبار روبی و شستشوی قبور مطهر شهدای استان، با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل، یاد و خاطره رشادتهای رزمندگان اسلام و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و دولت را گرامی داشته و بر ادامه راه آنان تاکید کردند.

سید مهدی صادقی در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، حضور در این مکان مقدس را یادآور خاطرات دوران دفاع مقدس دانست.

وی با اشاره به ایثار و جانفشانی شهدا در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و کیان میهن عزیز اسلامی، شهادت را هنر معامله عبد با معبود عنوان و خاطرنشان کرد: امیدوارم با انجام تکالیف و تعهدات خود در خدمت به مردم بتوانیم رهرو شایسته‌ای برای این عزیزان باشیم.

استاندار قم همچنین خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را موهبتی بزرگ و بالا‌ترین سعادت الهی برشمرد و با تاکید بر ضرورت تلاش مدیران و کارگزاران دولت برای خدمات رسانی شایسته و صادقانه به مردم گفت: روح بلند شهدا و هدف متعالی آن‌ها، بهترین پشتوانه برای انجام درست تکالیف در زمینه خدمت به مردم است.

شایان ذکر است استاندار و مدیران استان پس از غبار روبی مزار شهداء، در بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در قم حضور یافته و با آرمان‌های بلند آن حضرت تجدید پیمان کردند.

کد خبر : ۲۹۹۶۸۲