خبرگزاری کار ایران

در رشت

جاعلان اسناد دولتی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری جاعلان اسناد دولتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت باند جاعلان در شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از اطمینان یافتن پلیس از موضوع جعل اسناد، کلاهبرداران جاعل توسط ماموران کلانتری ۲۲ رشت دستگیر شدند، افزود: این افراد از راه کلاهبرداری و جعل اسناد دولتی درآمد نامشروع داشتند.

این مقام انتظامی اعضای باند مذکور را سه نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این افراد با استفاده از شناسنامه و عقدنامه جعلی از اداره‌ها و نهادهای دولتی وام می‌گرفتند.

رئیس پلیس رشت با بیان اینکه مته‌مان دستگیر شده مرد و ۴۲، ۴۵ و ۵۰ ساله می‌باشند، گفت: اعضای این باند پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک منزل مسکونی در رشت دستگیر شدند.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این منزل مسکونی که اسناد در آن جعل می‌شد، چندین فقره شناسنامه جعلی، عقدنامه جعلی و مهر جعلی ادارات ثبت احوال و ثبت اسناد و قوه قضاییه و اوراق خام سایرادارات دولتی و ۵۰ گرم هروئین کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با بیان اینکه مته‌مان با تشکیل پرونده جهت تکمیل سیر تحقیقات به پلیس امنیت عمومی معرفی شدند، از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک و ناهنجاری را به مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر : ۲۹۹۱۷۶