خبرگزاری کار ایران

معاون امور استان‌های اتاق ایران

اتاق بازرگانی آبادان در مسیر حرکت مثبت است

معاون امور استان‌های اتاق ایران گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در مسیر حرکت به سمت مثبت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، سیدجواد زمانی در جریان سفر به این شهر اظهار کرد: در دوران پساتحریم وظایف اتاق‌ها بیشتر می‌شود و به عنوان معاون امور استان‌های اتاق ایران وظیفه داشتم که به استان‌ها سرکشی کرده و از نزدیک ضمن بازدید از توانمندی‌ها و امکانات مناطق، بتوانیم برای آن‌ها برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی افزود: ضمن بازدید از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان با هیئت رئیسه و نمایندگان این اتاق جلسه‌ای برگزار شد و برنامه‌های معاونت امور استان‌های اتاق ایران به آن‌ها اعلام گردید.

معاون امور استان‌های اتاق ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان را توانمند دانست و گفت: از ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان که توسط این اتاق در حال احداث است بازدید کردم و برای احداث این ساختمان نیاز به کمک دیگری است که به هئیت رئیسه اتاق ایران منتقل می‌کنم تا زودتر اجرایی و به بهره‌برداری برسد.

زمانی، با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در مسیر حرکت به سمت مثبت است، اضافه کرد: در این بازدید پیشنهادهای این اتاق را دریافت و برنامه‌های معاونت امور استان‌های اتاق ایران را نیز به آن‌ها اعلام کردم.

کد خبر : ۲۹۹۰۹۳