خبرگزاری کار ایران

250 شهروند تالشی از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند

مسئول اردویی راهیان نور سپاه ناحیه تالش گفت: 250 نفر از این شهرستان برای بازدید از مناطق عملیاتی به غرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تالش، سرگرد پاسدار جمشید ره انجام در جلسه ستاد پشتیبانی اعزام کاروان‌های راهیان نور این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: همه ما میراث ‌دار شهدا و آزادگان هستیم.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک کار فرهنگی عظیم پس از هشت سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های پس از انقلاب اسلامی نیاز به برگزاری اردوهای فرهنگی مانند راهیان نور داریم.

ره انجام سفر به مناطق عملیاتی را راهی مناسب برای دفع تهاجم دشمنان و آشنایی جوانان با زندگی شهدا دانست و گفت: از ثمرات این اردو‌ها این است که سبب می‌شود اعزام شوندگان با شیوه‌های زندگی شهدا آشنا شوند.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه ناحیه تالش افزود: مهم‌ترین افتخار رزمندگان این بود که خادم مردم هستند و جان خود را در راه دین و میهن فدا می‌کنند.

 ره انجام با تأکید بر بهره گیری از تأثیرات سفر به مناطق عملیاتی، تصریح کرد: جوانان در این سفر با دشمن آشنا شده و هر قدر پلیدی و ناپاکی دشمن را درک کنند از او دور‌تر می‌شوند.

وی گفت: این سفر دومین اعزام دوره از اردوهای مناطق عملیاتی امسال است و تعداد نفرات اعزامی به مناطق عملیاتی در شهرستان تالش ۲۵۰ نفر در قالب ۵ دستگاه اتوبوس می‌باشد.

این مقام مسئول افزود: اردوهای سفر به مناطق عملیاتی غرب کشور۵ شهریور امسال آغاز خواهد شد.

کد خبر : ۲۹۸۵۶۵