خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان زنجان در جمع خبرنگاران

24 امین دوره جشنواره تئاترسوره در شهریورماه برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری استان زنجان ،گفت: جشنواره تئاتر سوره ماه در استانهای شمالغرب کشور در شهر زنجان شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا اسماعیلی، رئیس حوزه هنری استان زنجان، امروز (۲۷مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره تئاترسوره ماه در استانهای شمالغرب کشور، اظهارداشت: ۲۴ امین دوره این جشنواره برگزار می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه این جشنواره به صورت منطقه‌ای در استانهای زنجان، خوزستان، خراسان بر گزار می‌شود، افزود: شرایط خوبی برای برگزاری این جشنواره در زنجان مهیاست.

وی، در ادامه با اشاره به محور‌ها و اولویت‌های برگزای این فعالیتهای هنری در بخش نمایشی در قالبهای مختلف، اظهار داشت: فعالیتهای حوزه در راستای تولید محتوی و آثارهنری است.

اسماعیلی، توجه به ارتقائ آثار دراین مورد را حائز اهمیت برشمرد وگفت: شاهد حضور ۸ اثر از استانهای گیلان، البرز، اردبیل، قزوین، آذربایجان شرقی و زنجان در این جشنواره خواهیم بود.

وی، همچنین با بیان اینکه آثار مطلوب دراین جشنواره پذیرفته شدند که در نیمه اول شهریور (۴-۲) این جشنواره برگزار می‌شود.

اسماعیلی، برگزار ی جلسات نقد و بررسی در طی برگزاری جشنواره را مهم دانست وگفت: در پایان این جشنواره از مجموعه آثار سه اثر به بخش نهایی راه پیدا می‌کند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان، برگزاری این جشنوراه را برای علاقه‌مندان رشته‌های هنری حوزه هنری فرصت مطلوب عنوان کرد وگفت: شب بی‌پایان فاخته از زنجان عنوان اثری از استان زنجان است.

اسماعیلی، در پایان تمرکز روی جلسات نقد وبررسی و نقد وتحلیل آثار را دارای نقش اساسی عنوان کرد.

کد خبر : ۲۹۸۲۷۲