خبرگزاری کار ایران

شهردار یاسوج خبر داد

آغاز عملیات اجرایی ساخت سینما در آینده‌ای نزدیک

شهردار یاسوج از آمادگی شهرداری برای آغاز عملیات اجرایی ساخت سینما در این شهر خبرداد و اظهارکرد: سرمایه گذار ساخت سینمای یاسوج هیچگونه مشکلی برای آغاز عملیات اجرایی آن ندارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمدعلی جاوید در نشست تجلیل از خبرنگاران رسانه‌های در محل شورای شهر یاسوج گفت: زمین و پروانه ساختمان از سوی شهرداری یاسوج به سرمایه گذار واگذار و سرمایه گذار بهانه‌ای برای آغاز فعالیت اجرایی سینما ندارد.

وی با تشریح دلایل توقف چندساله پروژه سینما در یاسوج، افزود: سرمایه گذار ادعا کرد که براساس قرارداد باید در یک هزار و ۲۰۰ مترمربع اقدام به ساخت سینما کند و ما معتقد بودیم که سرمایه گذار باید در ۹ هزار متربع اقدام به ساخت یک مجتمع فرهنگی تجاری می‌نمود.

شهردار یاسوج گفت: بعد از کش و قوس‌های فراوان و رای نهایی قضایی، سرمایه گذار مجبور شد که در متراژ ۹ هزار مترمربع اقدام به ساخت مجتمع فرهنگی تجاری کند.

جاوید افزود: شهرداری یاسوج زمین موردنیاز ساخت این مجتمع و پروانه ساختمانی را به سرمایه گذار تحویل و سرمایه گذار نیز باید عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی تجاری را آغاز کند.

وی گفت: در مجتمع فرهنگی تجاری موردنظر، سرمایه گذار علاوه بر ساخت سینما براساس آخرین فناوری‌های روز، باید پارکینگ وسایط نقلیه را نیز درآن پیش بینی کند.

شهردار یاسوج در پاسخ به این سوال که برای هفته دولت چه برنامه‌ای در دستورکار قرارداده‌اید؟ گفت: سه پروژه ویژه افتتاحی برای هفته دولت امسال در برنامه داریم.

جاوید افزود: احداث غسالخانه در آرامستان شرف آباد با اعتباری بیش از سه میلیارد ریال، ساماندهی بازارچه محلی ماهی و میگو با اعتباری معادل ۱۴ میلیارد ریال و افتتاح ساختمان مرکزی آتش نشانی با اعتباری معادل شش میلیارد ریال مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی شهرداری یاسوج است.

کد خبر : ۲۹۸۱۲۸