خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه استقلال بویراحمد در گفت‌وگو با ایلنا

فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد در شرایط بحرانی‌ست

مدیرعامل باشگاه استقلال بویراحمداز نابسامانی نگران کننده در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بویژه این شهرستان خبرداد و وضعیت کنونی آن را بحرانی خواند.

طاهر خرسند شنبه در حاشیه تمرینات تیم فوتبال استقلال شهرستان بویراحمد به ایلنا گفت: شرایط بدی هم اکنون بر وضعیت فوتبال حاکم شده اگرچه تلاش‌های خوبی از سوی هیات فوتبال انجام و درحال انجام است.

وی با تشریح وضعیت کنونی فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارکرد: فوتبال در این استان درحال فراموشی بوده و تمامی باشگاههای ورزشی این رشته ورزشی با شرایط نگران کننده‌ای روبه رو هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال شهرستان بویراحمد افزود: هیچکدام از باشگاههای فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد حامی دولتی و غیردولتی نداشته و هیات‌ها با هزینه‌های خود بازیکنان فعال است.

خرسند با تقدیر از فعالیت‌های هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برای زنده نگه داشتن این رشته ورزشی، تصریح کرد: باوجود همه حمایت‌های هیات فوتبال، اما مشکلات بگونه‌ای است که هیات فوتبال به تنهایی نمی‌تواند آنان را رفع کند.

وی گفت: زیرساخت‌های ورزشی برای تقویت فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد بنحو مطلوبی فراهم نیست و بخش خصوصی جسارت حمایت از باشگاههای فوتبال این استان را ندارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال شهرستان بویراحمد افزود: تمامی باشگاههای فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد با هزینه‌های شخصی اداره می‌شود و نیازمند حمایت دولت از آنان است.

کد خبر : ۲۹۷۶۹۲