خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس

باید شهامت نقد منصفانه وجود داشته باشد

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس با اشاره به اینکه برخی مدیران خود را موظف به پاسخگویی به اصحاب رسانه نمی‌دانند، گفت: باید شهامت نقد منصفانه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستانه اشرفیه، محمدحسین قربانی در نشست با خبرنگاران این شهرستان، اختصاص یافتن یک روز به نام خبرنگار در تقویم کشور را نشانه اهمیت بالای این حرفه دانست و اظهار کرد: قطعا توانمندی رسانه‌ها موجب پیشرفت کشور است.

وی با بیان اینکه قدرت رسانه‌ای خبرنگاران آستانه اشرفیه قابل تحسین و تقدیر است، افزود: این توانمندی را می‌توان به وضوح در انعکاس اخبار شهرستان در رسانه‌های مختلف مشاهده کرد.

قربانی به اهمیت فضای مجازی و انعکاس سریع اخبار در این فضا اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر اطلاع رسانی سریع و به موقع، دقت و کیفیت نیز باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، نقش اصحاب رسانه در جامعه را بی‌بدیل ارزیابی کرد و اذعان نمود: این قشر پل ارتباطی بین نظام و مردم هستند.

وی با بیان اینکه هنوز مدیرانی هستند که جامعه خبرنگاری را محرم نمی‌دانند و الزامی به پاسخگویی نمی‌بینند، تصریح کرد: این یک ضعف بسیار بزرگ است که باید رفع گردد.

قربانی گفت: باید شهامت نقد منصفانه و مبتنی بر واقعیت وجود داشته باشد و اصحاب رسانه ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای، نقدهای سازنده خود را ارائه دهند.

کد خبر : ۲۹۷۱۶۰