خبرگزاری کار ایران

ذکریا عباسی‌فرد فعال اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا

برخی مدیران در کرمانشاه نگاهی خاکستری دارند

ذکریا عباسی‌فرد یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در استان کرمانشاه برخی مدیران خاکستری‌اند و نهار را با موافقان و شام را با مخالفان دولت تدبیر و امید می‌خورند.

ذکریا عباسی‌فرد، از فعالان اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه افزود: عمر کاری دولت یازدهم به نیمه رسید اما در استان هنوز پوپولیست‌های همراه دولت‌های نهم و دهم مسئولیت دارند.

این فعال سیاسی گفت: اما همفکران واقعی دولت اعتدال و جوانانی که برای پیروزی گفتمان تدبیر و امید صادقانه تلاش و از خودگذشتگی کردند و باتوجه به شرایط مبهم و تنهایی، تمام عواقب رای نیاوردن روحانی را به جان خریدند و از هیچ کوششی فروگذار نکردند، امروز به سادگی فراموش شده‌اند و برای کوچکترین امور هم نه از آنها استفاده شد و نه حتی احترامی دیدند.

 وی عنوان کرد: بعد از پیروزی در بحث هسته‌ای که به جد دستاوردی بسیار مهم بوده و هست، اکنون نوبت رسیدگی به مسائل مدیریتی داخلی است که متاسفانه حداقل در استان کرمانشاه مغفول مانده است.

این فعال اصلاح‌طلب تاکید کرد: اگر تا پیش از توافق و با توجه به شرایط دولت و مراعات وضعیت، جسته و گریخته و گاها انتقادات و بعضا تذکراتی مطرح می‌شد، اما اکنون با عنایت فضای جدید به طور کاملا جدی و مصمم پیگیر مسائل مدیریتی استان خواهیم بود که وضعیت از این خمودگی و بی‌انگیزگی که در مدیران بعضا غیرهمگون با دولت روحانی به وجود آمده وخیم‌تر نشود.

عباسی‌فرد گفت: استانی که به مدد پتانسیل‌های عظیم تجاری، صنعتی و کشاورزی از نظر توسعه در قعر جدول استان‌های کشور و به کمک همین آقایان در بحث بیکاری و طلاق و اعتیاد در سایر آسیب‌های اجتماعی در صدر استان‌های کشور است.

این فعال سیاسی عنوان کرد: امروز استان کرمانشاه تبدیل به ملک ابدی برخی‌ها شده است که اشتهای سیری‌ناپذیر آنها برای بدست گرفتن تمام مسئولیت‌ها و صندلی‌های مدیریتی برایشان تمامی ندارد و با توجه به صبغه و سابقه عده‌ای عافیت‌طلب که در دولت‌های نهم و بالاخص بعد از انتخابات 88 بدون پرداخت هزینه‌ای پی کار و زندگی خود رفته بودند و با وجود اصرار همین جوانان و تلاشگران بی‌ادعا حتی حاضر به حضور در ستادهای دکتر روحانی نبودند، امروز صاحب صندلی‌های مدیریتی شده‌اند و چنان مدعی‌اند که انسان به شعور خود نیز شک می‌کند.

این فعال اصلاح‌طلب اظهار کرد: اگر مخالفان دولت و دلوپسان منافع شخصی، گروهی و حزبی امروز توان تحرک دارند به دلیل در حاشیه بودن یاران واقعی دولت و مسئولیت داشتن عده‌ای موج‌سوار، فرصت‌طلب است.

کد خبر : ۲۹۶۹۸۰