خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

شرکت قهرمانان ملی در برنامه‌های ورزشی زندان‌ها

مدیر کل ورزش وجوانان گیلان از شرکت قهرمانان ملی در برنامه‌های ورزشی زندانها خبر داد و گفت: زندانیان نیز بعنوان شهروندان جامعه باید تحت حمایت قرار گیرند.

به گزارش ایلنا، مسعود رهنما در حاشیه بازدید از فعالیتها و امکانات ورزش زندان مرکزی رشت، با تاکید بر ضرورت توسعه ورزشهای همگانی در زندان بعنوان موثر ترین و کم هزینه ترین ورزش در شادابی جسم و روح مددجویان ، از حضور قهرمانان ملی استان برای تشویق بیشتر زندانیان به ورزش خبر داد.     

وی با اذعان به این نکته که زندانیان نیز باید بعنوان شهروندان جامعه تحت حمایتهای دولتی در عرصه ورزش قرار گیرند ، خاطرنشان کرد: تعیین اولویتهای ورزشی زندانها و پیگیری هدفمند آنها برای رسیدن به نقطه مطلوب  یک ضرورت است تا بتوان بر همین اساس امکانات و توانایی های استان را برای حل مشکلات ورزشی زندانها بسیج کرد.

در این دیدار مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان نیز با اشاره به ارتباط مستقیم سلامت جسم بر روان مددجویان ، شادابی و تندرستی را لازمه ی اصلاح و تربیت خواند و گفت : تا مادامی که جسم همسو با روح تقویت نشود فعالیت های پرورشی اثر گذار نخواهد بود.

سید حمید حسینی تصریح کرد: رسیدن به نقطه مطلوب اصلاح و تربیت زندانی به گونه ای که پس از بازگشت به جامعه ، مخل امنیت جامعه نشود ، همراهی جامعه و مسئولان نهادهای فرهنگی و ورزشی را می طلبد چرا که زندان به تنهایی نمی تواند پاسخ گوی همه نیازهای شهروندان زندانی باشد.

 

کد خبر : ۲۹۶۵۶۸