خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان خبر داد

استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای احداث تاسیسات برق‌رسانی

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان از استفاده تکنولوژی روز دنیا برای احداث تاسیسات برق‌رسانی در استان خبر داد و گفت: پست برق 63.20مسکن مهر رشت تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، عظیم بلبل آبادی در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت صاحبان قلم، اظهار کرد: خبرنگاران وظیفه خطیر آگاهی بخشی به جامعه را بر عهده دارند و مطالبه‌گر حقوق مردم هستند.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت برق منطقه‌ای گیلان پرداخت و عنوان کرد: پست برق 63.20مسکن مهر رشت تا کنون 82 درصد پیشرفت داشته است.

بلبل‌آبادی با بیان اینکه این پست علاوه بر تامین برق مورد نیاز ساکنان این منطقه، بار پست‌های برق مناطق همجوار را نیز کاهش می‌دهد، افزود: در صورت تامین اعتبار، این پروژه تا پایان سال قابل بهره‌برداری است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از احداث دو پست برای تامین برق مرکز استان خبر داد و گفت: پست منطقه توحید گلسار رشت و سلیمانداراب در مرحله مناقصه قرار دارند.

وی با بیان اینکه زمین ارزشمند و حاصلخیز گیلان در احداث پروژه‌های وسیع محدودیت ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: کاهش مساحت مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ها و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان در رابطه با پروژه خط 63 کیلو ولت چهار مداره تغذیه پست مسکن مهر نیز گفت: این پروژه 58 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مطابق پیش بینی‌ها در سال 95 به بهره‌برداری برسد.

وی هزینه این پروژه را بالغ بر 35 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بهره‌برداری از این پست موجب افزایش پایداری در شبکه توزیع برق می‌شود.

 

 

کد خبر : ۲۹۶۴۱۹