خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مجتمع دنا صنعت یاسوج خبر داد

پیشرفت 85 درصدی بزرگترین مجموعه ورزشی رفاهی جنوب کشور

مدیر عامل مجتمع دنا صنعت یاسوج از پیشرفت 85 درصد مجموعه بزرگ ورزشی رفاهی باقری یاسوج خبر داد و تاکید کرد این مجموعه بزرگترین مجموعه ورزشی رفاهی جنوب کشورست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، لهراسب باقری جمعه در نشستی با رسانه‌ها در هتل آزادی یاسوج گفت: مجموعه بزرگ ورزشی رفاهی باقری در زیربنایی به مساحت 9 هزار و 500 مترمربع با امکانات متعدد ورزشی و رفاهی در حال اجراست.

وی مهمترین سالن‌های ورزشی در این مجموعه را  سالن ایروبیک، بدنسازی، ورزش‌های رزمی، بیلیارد و بولینگ و همچنین سالن‌های اقامتی و تفریحی اعلام کرد.

مدیر عامل مجتمع دنا صنعت یاسوج افزود: پیشرفت فیزیکی مجموعه ورزشی رفاهی آزادی باقری یاسوج ۸۵ درصد و ظرفیت پذیرش تیمهای ملی و حتی بین المللی را دارد.

باقری تاکید کرد که مجموعه ورزشی رفاهی آزادی باقری یاسوج بزرگترین مجموعه جنوب کشور در نوع خود بوده که حتی مراکز رفاهی استان نیز قابل مقایسه با آن نیستند.

مدیر مجتمع دنا صنعت یاسوج با اشاره به اینکه در این مجموعه، رستوران گردان نیز پیش بینی شده، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد از نبود فضای مناسب برای پذیرایی میهمانان رنج می‌برد و تلاش ما در این مجموعه برای رفع این نقیصه هم بوده است.

وی گفت: فرصت‌های شغلی ایجاد شده در این پروژه 117 فرصت مستقیم بوده و اعتبار موردنیاز برای تکمیل و بهره‌برداری آن در سرجمع به 200 میلیارد ریال می‌رسد.

باقری افزود: 11 اکیپ اکنون برای تکمیل پروژه بزرگترین مجموعه ورزشی رفاهی آزادی باقری یاسوج  فعالند و امیدواریم تا دهه فجر امسال آن را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیر مجتمع دنا صنعت یاسوج از تعطیلی این پروژه به مدت پنج سال به دلیل عدم همکاری بانک عامل خبر داد و یادآور شد: بانک عامل کنونی که بانک تجارت است همکاری‌های مناسبی در استان با مجمموعه دارند.

باقری از همراهی نکردنی برخی از مسئولان سیاسی کهگیلویه و بویراحمد در سرکشی و بازدید از این مجموعه اظهارگله‌مندی کرد.

کد خبر : ۲۹۵۸۵۰