خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس

ادغام ورزش وجوانان اشتباه محض بود

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه متاسفانه طی زیرساخت‌های مناسب ورزشی در لرستان وجود ندارد، اظهار کرد: در طول سه سال گذشته بیش از هفت میلیارد تومان اعتبار در زمینه ساخت‌وساز ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی جذب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از دورود، عباس قائدرحمت، امروز در همایش صعود سراسری بانوان کوهنورد کشور به قله سن‌بران که در شهرستان دورود برگزار شد، با بیان اینکه استان لرستان مهد تاریخ و تمدن است، اظهار داشت: لرستان استانی است که مستعد در همه بخش‌ها همچون صنعت، گردشگری، اقتصاد، کشاورزی و سایر حوزه‌ها است.

وی افزود: اما متأسفانه این استان مرحوم مانده است و کمتر مورد توجه مسئولان در دوره‌های مختلف قرار گرفته و است باید همه مسئولان با وحدت تلاش کنند تا این استان را به جایگاهی که حق آن است، برسانند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه طی زیرساخت‌های مناسب ورزشی در استان لرستان وجود ندارد، اظهار داشت: در طول سه سال گذشته بیش از هفت میلیارد تومان اعتبار در زمینه ساخت و ساز ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی جذب شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان دورود به پایتخت طبیعت ایران معروف است، گفت: اشترانکوه و دریاچه گهر یکی از جاذبه‌های توریستی منحصر به فرد شهرستان دورود است.

این مسئول با اشاره به ادغام وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: اعتقاد داریم باید وزارت ورزش و جوانان از هم جدا شود و تصمیمی که در گذشته در خصوص ادغام این بخش گرفته شده است، اشتباه بود و به زودی نیز این موضوع در مجلس عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه بانوان در کشور اظهار کرد: بانوان ما توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های بسیاری دست یابند و اما اعتقاد داریم، مسئولان زمینه‌های رشد و تعالی بانوان را در کشور آن‌گونه که شایسته این قشر است، نتوانسته‌اند، فراهم کنند.

قائدرحمت یادآور شد: بانوان 50 درصد جامعه هستند و باید در همه حوزه‌ها به اندازه سهم خود از جامعه سهم داشته باشند و موقعیت و جایگاه‌های مدیریتی را باید 50 درصد به زنان بدهیم.

کد خبر : ۲۹۵۸۲۹